Η αναμονή τελείωσε. Σε λιγότερο από μια εβδομάδα αρχίζει το 68ο πρωτάθλημα της Formula 1 και ο F1Addict θα σας ξεναγήσει για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στον μαγικό της κόσμο. Την Κυριακή που έρχεται τα βλέμματα όλων θα είναι στραμμένα στην πρώτη μάχη, που και φέτος θα διεξαχθεί στο Albert Park της Μελβούρνης στην Αυστραλία.
Τέταρτη χρονιά μαζί, με δυνατά και ψαγμένα σημεία, με στήλες για δοκιμαστικά και αγώνες και ελπίζουμε με κέρδη από το στοίχημα Formula 1 για όλη την παρέα. Το φετινό ταξίδι θα είναι μακρύ, αφού ξεκινάμε στις 26 Μαρτίου και θα διαρκέσει 9 μήνες, έως της 26 Νοεμβρίου που θα πέσει η αυλαία στην Yas Marina του Abu Dhabi.
Το 2016 που προηγήθηκε, αποτέλεσε από άποψη ανταγωνισμού μία μέτρια χρονιά, αφού μία ομάδα κέρδισε σχεδόν όλους τους αγώνες. Η Mercedes κέρδισε τους 19 από τους συνολικά 21 αγώνες, κατακτώντας με μεγάλη ευκολία το πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Στο πρωτάθλημα οδηγών τα πράγματα εξελίχτηκαν διαφορετικά, αφού είδαμε μεγάλη μάχη μεταξύ των δύο οδηγών των Ασημένιων Βελών, με τελικό νικητή τον Nico Rosberg.
Το φετινό πρωτάθλημα αναμένεται να έχει τεράστιο ενδιαφέρον, καθώς οι σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς φαίνεται να έχουν κλείσει την ψαλίδα, με την Ferrari και Red Bull να θέλουν να ανταγωνιστούν στα ίσια την πρωταθλήτρια Mercedes. Ελπίζουμε να δούμε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα με πολύ θέαμα και μονομαχίες τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.
Το φετινό καλεντάρι περιλαμβάνει 20 αγώνες, μετά την αφαίρεση του Γερμανικού Grand Prix.
Γύρος | Grand Prix | Πίστα | Ημερομηνία |
---|---|---|---|
1 | Αυστραλίας | Melbourne Grand Prix Circuit, Melbourne | 26 Μαρτίου |
2 | Κίνας | Shanghai International Circuit, Shanghai | 9 Απριλίου |
3 | Μπαχρέιν | Bahrain International Circuit, Sakhir | 16 Απριλίου |
4 | Ρωσία | Sochi Autodrom, Sochi | 30 Απριλίου |
5 | Ισπανία | Circuit de Barcelona-Catalunya, Barcelona | 14 Μαΐου |
6 | Μονακό | Circuit de Monaco, Monte Carlo | 28 Μαΐου |
7 | Καναδάς | Circuit Gilles Villeneuve, Montreal | 11 Ιουνίου |
8 | Αζερμπαϊτζάν | Baku City Circuit, Baku | 25 Ιουνίου |
9 | Αυστρία | Red Bull Ring, Spielberg | 9 Ιουλίου |
10 | Μεγάλη Βρετανία | Silverstone Circuit, Silverstone | 16 Ιουλίου |
11 | Ουγγαρία | Hungaroring, Budapest | 30 Ιουλίου |
12 | Βέλγιο | Circuit de Spa-Francorchamps, Stavelot | 27 Αυγούστου |
13 | Ιταλία | Autodromo Nazionale Monza, Monza | 3 Σεπτεμβρίου |
14 | Σιγκαπούρη | Marina Bay Street Circuit, Singapore | 17 Σεπτεμβρίου |
15 | Μαλαισία | Sepang International Circuit, Kuala Lumpur | 1 Οκτωβρίου |
16 | Ιαπωνία | Suzuka International Racing Course, Suzuka | 8 Οκτωβρίου |
17 | Η.Π.Α | Circuit of the Americas, Austin, Texas | 22 Οκτωβρίου |
18 | Μεξικό | Autódromo Hermanos Rodríguez, Mexico City | 29 Oκτωβρίου |
19 | Βραζιλία | Autódromo José Carlos Pace, São Paulo | 12 Νοεμβρίου |
20 | Η.Α.Ε | Yas Marina Circuit, Abu Dhabi | 26 Nοεμβρίου |
Μετά από 3 χρόνια σχετικής σταθερότητας στους τεχνικούς κανονισμούς η Formula 1 θα προχωρήσει φέτος σε σημαντικές αλλαγές. Καταρχάς, η Φόρμουλα 1 μπαίνει σε μία νέα εποχή, όσον αφορά το διοικητικό κομμάτι. Ένας μεγάλος κύκλος 40 ετών κλείνει, με την αποχώρηση του Bernie Ecclestone, του ανθρώπου που σημάδεψε-συνέδεσε όσο κανείς άλλος το όνομά του με την Formula 1. Η Liberty Media, η νέα ιδιοκτήτρια της F1 που ολοκλήρωσε την εξαγορά ύψους 8 δισ. δολαρίων, αντικατέστησε τον Ecclestone με τον Chase Carey.
Ο Carey, εκτός από CEO, αναλαμβάνει και την θέση του Προέδρου της F1, με τον Sean Bratches, πρώην στέλεχος του τηλεοπτικού δικτύου ESPN να αναλαμβάνει το εμπορικό κομμάτι της F1, συμπεριλαμβανομένου των χορηγιών, του τμήματος μάρκετινγκ αλλά και των δικαιωμάτων των μέσων ενημέρωσης.
Τέλος, ο Ross Brawn, αναλαμβάνει τον ρόλο του managing director, δηλαδή θα είναι αρμόδιος για τις σχέσεις με τις ομάδες από την αθλητική και την τεχνική πλευρά.
Παρακάτω θα δούμε τις πιο σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς για το 2017:
Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Άλλος ένας εξαιρετικός χειμώνας για την γερμανική ομάδα. Έγραψε τα περισσότερα χιλιόμετρα από όλες τις ομάδες, δίνοντας βάση κυρίως στην αξιοπιστία. Το μονοθέσιο της γερμανικής ομάδας δείχνει αξιόπιστο, και σίγουρα θα είναι μέσα στους διεκδικητές του τίτλου. Η αποχώρηση του Paddy Lowe και του Nico Rosberg μπορεί να επηρεάσει τους πρωταθλητές αρχικά, αλλά οι James Allison και Valtteri Bottas έχουν την εμπειρία να αντεπεξέλθουν και να βοηθήσουν την ομάδα στη συνέχεια. Άλλες αλλαγές δεν έχουν γίνει στους πρωταθλητές, που στοχεύουν στο τέταρτο διαδοχικό πρωτάθλημα.
Οδηγικό δίδυμο: O Nico Rosberg μετά την κατάκτηση του παρθενικού του τίτλου, ανακοίνωσε την αποχώρηση του. Ύστερα από διαπραγματεύσεις με την ομάδα της Williams, ο Valtteri Bottas συμφώνησε με τα Ασημί Βέλη για ένα χρόνο και θα βρίσκεται στο πλευρό του Lewis Hamilton. Αναμένουμε με ενδιαφέρον την ενδοοικογενειακή μάχη των δυο τους. Θυμίζουμε ότι το συμβόλαιο του Βρετανού λήγει το 2018.
Τι έκανε πέρυσι: Κυριάρχησε για τρίτη σερί σεζόν, κερδίζοντας τους 19 από τους 21 αγώνες.
Εκτίμηση: Σίγουρα έχουν ένα πολύ καλό και αξιόπιστο μονοθέσιο. Είναι το φαβορί, αλλά φέτος φαίνεται πως θα ιδρώσουν αρκετά για να εξασφαλίσουν και τους δύο τίτλους. (Θέση 1η-2η).
Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές στους ταύρους. Oι δοκιμές πήγαν καλά, με λίγα προβλήματα αξιοπιστίας, όμως το μονοθέσιο φαίνεται πως θέλει ακόμα δουλειά για να μπορεί να παλέψει για νίκες. Πολλά θα εξαρτηθούν και από την ισχύ του κινητήρα της Renault, το οποίο και φέτος θα φέρει το όνομα της Tag Heuer. Ο Adrian Newey δήλωσε πως με τους νέους κανονισμούς, η ομάδα μπορεί να κλείσει την ψαλίδα και να διεκδικήσει στα ίσια το πρωτάθλημα. Θα πρέπει όμως να έχει και το βλέμμα της και στη Ferrari που δείχνει ιδιαίτερα ισχυρή φέτος.
Οδηγικό δίδυμο: Ο Daniel Ricciardo και Max Verstappen θα είναι και φέτος μαζί. Αποτελούν σίγουρα το πιο δυνατό δίδυμο πιλότων και η μάχη μεταξύ τους αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Θα είναι δύσκολο για τους ιθύνοντες της ομάδας να διαχειριστούν την εσωτερική τους μονομαχία, ιδιαίτερα αν το μονοθέσιο τους είναι ικανό για νίκες και τίτλους.
Τι έκανε πέρυσι: Καλή σεζόν για τους ταύρους, τηρουμένων των αναλογιών. Πανηγύρισαν 2 νίκες, ενώ κατέκτησαν την δεύτερη θέση στους κατασκευαστές. Η μοναδική ομάδα που κόντραρε ορισμένες φορές τα Ασημί Βέλη.
Εκτίμηση: Για να πούμε την αλήθεια, περιμέναμε στις χειμερινές δοκιμές να δείξει καλύτερη εικόνα. Ωστόσο φαίνεται ότι κάτι κρύβουν και πρέπει να περιμένουμε την Μελβούρνη για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Οι περισσότεροι την βλέπουν τρίτη δύναμη, αλλά μην σας εκπλήξει αν είναι μέσα στη μάχη του τίτλου. Μην ξεχνάτε άλλωστε και την ικανότητα των ταύρων να εξελίσσουν συνεχώς το μονοθέσιο τους (Θέση 1η-3η).
Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Οι άνθρωποι από το Maranello αισθάνονται πολύ περήφανοι για το τελευταίο τους δημιούργημα που δείχνει βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. O κινητήρας πλησιάζει τους 900 ίππους, ενώ και η σχεδίαση του δείχνει πολύ λεπτομερειακή. Οι δοκιμές κύλησαν αρκετά καλά για την Scuderia, που είδε τους οδηγούς της να γράφουν τον ταχύτερο χρόνο τις περισσότερες μέρες. Αντιμετώπισαν λίγα προβλήματα αξιοπιστίας – με τον Raikkonen κυρίως στο τιμόνι – και έδειξαν καλό ρυθμό και στα μεγάλα stint και στον ένα γρήγορο γύρο. Φαίνονται κοντά στη Mercedes, αν όχι μπροστά της.
Οδηγικό δίδυμο: Ο Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen θα είναι και φέτος το οδηγικό δίδυμο της Scuderia. Το συμβόλαιο του Vettel τελειώνει φέτος και πολλά θα κριθούν από την απόδοση του ίδιου και του μονοθεσίου του όσον αφορά την ανανέωση, ενώ ο Raikkonen διανύει ίσως την τελευταία του χρονιά στη Formula 1. Μάλιστα πέρυσι ο Φινλανδός κέρδισε στα δοκιμαστικά τον Γερμανό, ενώ μόλις στους τελευταίους αγώνες ο Vettel κατάφερε να μαζέψει περισσότερους βαθμούς.
Τι έκανε πέρυσι: Μία πολύ μέτρια χρονιά για τους κόκκινους. Καμία νίκη και τρίτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Εκτίμηση: Έδειξε σε εξαιρετική κατάσταση στις χειμερινές δοκιμές. Το νέο μονοθέσιο δείχνει φοβερά γρήγορο και αξιόπιστο. Σίγουρα θα διεκδικήσει νίκες στην αρχή του πρωταθλήματος, αλλά πολλά θα εξαρτηθούν από την εξέλιξη μέσα στην σεζόν. Το σίγουρο είναι ότι θα πέσουν κεφάλια σε περίπτωση που δεν καταφέρει να διεκδικήσει το πρωτάθλημα (Θέση 2η-3η).
Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Οι χειμερινές δοκιμές κύλησαν ομαλά για την Ινδική ομάδα. Το νέο μονοθέσιο VJM10 έχει βαφεί σε ροζ χρώμα και δείχνει ότι μπορεί να παλέψει για καλά πλασαρίσματα. Ο κινητήρας της Mercedes θα αποτελέσει και φέτος ένα από τα όπλα της ομάδας, μαζί βέβαια με την εμπειρία και την ικανότητα του Perez να εκμεταλλεύεται κάθε ευκαιρία που του δίνεται. H oμάδα θέλει να διατηρήσει το καλό momentum που έχει από το δεύτερο μισό της περσινής σεζόν.
Οδηγικό δίδυμο: Ο Nico Hulkenberg αποχώρησε για την Renault. Ο Sergio Perez θα έχει για ομόσταυλο του φέτος τον Esteban Ocon. Ο Γάλλος είναι προστατευόμενος της Mercedes και δίπλα σε ένα έμπειρο πιλότο όπως ο Perez, πρέπει να δείξει αν αξίζει στο μέλλον να βρεθεί στα Ασημί Βέλη.
Τι έκανε πέρυσι: Τερμάτισε στην 4η θέση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες. Ανέβηκε δύο φορές στο βάθρο και είχε γενικά μια πολύ καλή σεζόν, την καλύτερη της ιστορίας της.
Εκτίμηση: Θα είναι δύσκολο να επαναλάβουν την περσινή εξαιρετική σεζόν τους. Η πέμπτη θέση μοιάζει να είναι η οροφή τους για φέτος. Πολλά θα εξαρτηθούν και από την βαθμολογική συνεισφορά που θα έχει ο Esteban Ocon (Θέση 5η-7η).
Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Η ομάδα του Grove τα πήγε αρκετά καλά στις χειμερινές δοκιμές και έδειξε να είναι η τέταρτη δύναμη. H προσθήκη του πολύπειρου Paddy Lowe ως τεχνικού διευθυντή θα βοηθήσει την βρετανική ομάδα σε πολλά επίπεδα. Ο κινητήρας της Mercedes θα είναι ένα ατού και την φετινή χρονιά. Δύσκολα θα πάρει κάποια νίκη, αλλά με καλή στρατηγική και εκμετάλλευση των λαθών των αντιπάλων της, μπορεί να βρεθεί στο βάθρο.
Οδηγικό δίδυμο: Η μετακίνηση του Valtteri Bottas στην Mercedes, έφερε ξανά στην ομάδα τον Felippe Massa. Η εμπειρία του Βραζιλιάνου θα είναι χρήσιμη και δεν αποκλείεται αν τα πάει καλά να ανανεώσει και για του χρόνου. Φέτος θα κάνει το ντεμπούτο του ο νεαρός Καναδός Lance Stroll, που έχει δείξει πολύ καλά δείγματα στην έως τώρα καριέρα του.
Τι έκανε πέρυσι: Παρά τις υψηλές προσδοκίες που υπήρχαν, η ομάδα δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 5η θέση στους Κατασκευαστές. Ένα βάθρο και γενικά μια χρονιά που θα θέλουν να ξεχάσουν.
Εκτιμησή: Δεν θα μπορέσει να χτυπήσει τις τρεις κορυφαίες ομάδες, ωστόσο δείχνει αρκετά γρήγορη και φαβορί για την 4η θέση στους κατασκευαστές. Μειονέκτημα της το οδηγικό της δίδυμο, που δεν είναι στα επίπεδα των ανταγωνιστών της (Θέση 4η-6η).
Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Πολύ κακός χειμώνας για την Mclaren-Honda, που πάλι αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με το μονοθέσιο και κυρίως τον κινητήρα της Honda. Η αξιοπιστία σίγουρα θα αποτελέσει και φέτος θέμα, ελπίζουμε όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο πέρυσι. Στους πρώτους αγώνες τα πράγματα θα είναι δύσκολα. Oι ιθύνοντες της ομάδας έχουν αρχίσει να χάνουν την υπομονή τους με την Honda και να καλοβλέπουν την επιστροφή παροχής κινητήριας μονάδας από την Mercedes. Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και στην Μελβούρνη, αλλά μια τόσο μεγάλη ομάδα δεν θα είναι εύκολο να αντέξει να παλεύει για να μπει στην βαθμολογούμενη δεκάδα για άλλη μια χρονιά. Το ίδιο ισχύει για τον πιο ολοκληρωμένο οδηγό του Grid, που δεν του αξίζει να μονομαχεί στις τελευταίες θέσεις. Ας ελπίσουμε και για τους δύο, ομάδα και οδηγό, τα πράγματα να εξελιχτούν όσο το δυνατόν καλύτερα.
Οδηγικό δίδυμο: O Fernando Alonso θα έχει στο πλευρό του τον νεαρό Βέλγο Stoffel Vandoorne. Ο Vandoorne έκανε το ντεμπούτο του πέρυσι στο Grand Prix του Mπαχρέιν και μάλιστα πήρε ένα βαθμό. Είχε αντικαταστήσει τον Alonso μετά το ατύχημα που είχε στην Αυστραλία. Ο Jenson Button αποχωρεί από την ενεργό δράση μετά από 17 χρόνια καριέρας και ένα παγκόσμιο τίτλο.
Τι έκανε πέρυσι: Είχε μικρή βελτίωση σε σχέση με τον πρώτο χρόνο των υβριδικών μηχανών. Κανείς βεβαίως δεν περίμενε θαύματα. Η έκτη θέση στους κατασκευαστές ήταν μια βελτίωση, αλλά η ιστορική βρετανική ομάδα των 12 πρωταθλημάτων, δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένη με τίποτα άλλο, πέρα από νίκες και πρωταθλήματα.
Εκτίμηση: Δεν φαίνονται καλά τα πράγματα για την βρετανική ομάδα. Πολλά προβλήματα πάλι με τον κινητήρα της Honda και πολύ κακός ρυθμός του μονοθεσίου. Το πιθανότερο να τερματίσει σε χειρότερη θέση από πέρυσι. (Θέση 6η-8η).
Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Η ιταλική ομάδα δεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα στις οχτώ ημέρες δοκιμών. Η απόδοση του μονοθεσίου έδειξε ότι θα παλέψει για κάποιους βαθμούς και τίποτα παραπάνω. Η αλλαγή μονάδας ισχύος από Ferrari σε Renault και πάλι λογικά θα τους βοηθήσει. Η Ferrari τους έδινε τις περσινές μονάδες ισχύος της, ενώ φέτος θα έχει τους βελτιωμένους κινητήρες της Renault. Kράτησε το ίδιο οδηγικό δίδυμο, περιμένοντας πολλά από τον ελπιδοφόρο Ισπανο, τον Sainz. Γενικά θα είναι η ίδια ομάδα με πέρυσι, χωρίς κάποιες σημαντικές αλλαγές.
Οδηγικό δίδυμο: Το ίδιο οδηγικό δίδυμο θα έχει και φέτος η ιταλική θυγατρική της Red Bull. Ο Carlos Sainz και ο Danil Kvyat θα συνεχίσουν μαζί, με τον Ισπανό να αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα. Ο Ρώσος δύσκολα θα καταφέρει να είναι και του χρόνου στην Formula 1.
Τι έκανε πέρυσι: Καλή χρονιά, τηρουμένων των αναλογιών. Πάλεψε με την Mclaren για την έκτη θέση στους Κατασκευαστές και αν δεν έχανε τον Verstappen, μπορεί και να την κατακτούσε.
Εκτίμηση: Πάλι θα παλέψει για το Q2 και μερικούς βαθμούς στους αγώνες. Δεν περιμένουμε να είναι καλύτερη από πέρυσι, ούτε φυσικά η χειρότερη ομάδα. (Θέση 6η-8η).
Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Η Renault επέστρεψε πέρυσι με δική της ομάδα και όπως ήταν φυσικό αντιμετώπισε αρκετές δυσκολίες. Φέτος θα προσπαθήσουν να βελτιωθούν και από τις δοκιμές είδαμε ότι αυτό δεν θα είναι και τόσο εύκολο. Θα περιμένουμε βέβαια να δούμε τους πρώτους αγώνες για να μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Και οι ίδιοι άνθρωποι της ομάδας είναι ρεαλιστές και χαρακτηριστικά αναφέρουν «Σε ένα-δύο χρόνια θα είμαστε αρκετά ανταγωνιστικοί, ώστε να μπορούμε να διεκδικούμε αρκετές παρουσίες στο βάθρο». Οι δοκιμές κύλησαν καλά για τους Γάλλους, αφού η ομάδα ολοκλήρωσε χωρίς πολλά ευτράπελα το πρόγραμμα της. Έχουν τεράστια ιστορία στη Formula 1 και σίγουρα θα μας απασχολήσουν περισσότερο στο μέλλον.
Οδηγικό δίδυμο: O Jolyon Palmer θα παραμείνει και φέτος στην ομάδα, μετά το πολύ καλό δεύτερο μισό που πραγματοποίησε. Δίπλα του θα έχει τον Nico Hulkenberg, που θα προσπαθήσει να βοηθήσει με το ταλέντο του την ομάδα.
Τι έκανε πέρυσι: Πέρυσι τερμάτισε στην ένατη θέση, με καλύτερο αποτέλεσμα, την έβδομη θέση του Magnussen στο Grand Prix της Ρωσίας. Γενικά στο φινάλε της σεζόν ήταν βελτιωμένη σε σχέση με το κάκιστο ξεκίνημα.
Εκτίμηση: Δύσκολη θα είναι και η φετινή χρονιά για τους Γάλλους. Η εμπειρία του Hulkenberg μπορεί να τους βοηθήσει, όμως όλες οι ομάδες δείχνουν δυνατές και θα είναι δύσκολο να κανει κάποια υπέρβαση. Θα κινηθεί σίγουρα κάτω από την πρώτη τετράδα (Θέση 5η-7η).
Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Η πρωτοεμφανιζόμενη αμερικάνικη ομάδα πέρυσι έδειξε ότι ήρθε για να μείνει. Αν πέσουν λεφτά μπορεί να απειλήσει σε μερικά χρόνια της μεγάλες ομάδες. Όσον αφορά τις χειμερινές δοκιμές, το μονοθέσιο έδειξε ότι θέλει ακόμα δουλειά και ότι του λείπει ταχύτητα. Ο περσινός κινητήρας της Ferrari δεν θα βοηθήσει, όμως είναι θετικό ότι έχει δύο οδηγούς που μπορούν να φέρουν καλά αποτελέσματα.
Οδηγικό δίδυμο: Ο Romain Grosjean θα παραμείνει και φέτος στην ομάδα. Δίπλα του θα είναι ο Kevin Magnussen που ήρθε από την Renault.
Τι έκανε πέρυσι: Tα πήγε πολύ καλά για πρώτη χρονιά. Ξεπέρασε τρεις ομάδες και βρέθηκε πολλές φορές στο Q3. Της έλειψε η αξιοπιστία.
Εκτίμηση: Στα ίδια επίπεδα με πέρυσι αναμένουμε την αμερικανική ομάδα. Δεν δείχνει ικανή για παραπάνω πράγματα. (Θέση 7η-9η).
Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Όλοι στην ομάδα θέλουν να ξεχάσουν την περσινή απογοητευτική χρονιά. Η ομάδα μοιάζει στάσιμη, λόγω έλλειψης οικονομικών πόρων. Στις χειμερινές δοκιμές έβγαλε πολλά προβλήματα και έδειξε ότι υπολείπεται από σχεδόν όλες τις ομάδες. Μόνο η Mclaren ήταν αργότερη, αλλά δεν νομίζουμε ότι οι δύο ομάδες μπορούν να συγκριθούν. Δυστυχώς φέτος η ιστορική ομάδα του Peter Sauber θα κάνει κατάληψη στις τελευταίες θέσεις. Δεν έχει ούτε ένα ατού να στηριχτεί, ο περσινός κινητήρας της Ferrari δεν θα την προσφέρει τίποτα και ελπίζουμε ότι θα καταφέρει να ολοκληρώσει την χρονιά.
Οδηγικό δίδυμο: Ο Μarcus Ericsson θα έχει φέτος ομόσταυλο, τον άλλο προστατευόμενο της Mercedes, Pascal Wehrlein. Όλα τα μάτια θα είναι στραμμένα στον ελπιδοφόρο Γερμανό.
Τι έκανε πέρυσι: Κάκιστη χρονιά για την Ελβετική ομάδα, που μόλις στον προτελευταίο αγώνα πήρε δύο βαθμούς και απέφυγε την τελευταία θέση στους κατασκευαστές.
Εκτίμηση: Κατά 90% θα είναι η τελευταία ομάδα του Grid. Tι άλλο να πούμε; (Θέση 10η).
Θα κλείσουμε με τα προγνωστικά Formula 1 από το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Βρήκαμε 4 σημεία, που θεωρούμε ότι θα βγουν και σε καλές αποδόσεις. Θα ξεκινήσουμε με την επιλογή μας για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2017.
Πρόταση: Πρωτάθλημα Οδηγών 2017: Lewis Hamilton / 2.20
Πρόταση: Season Match Bet: Ferrari vs Red Bull: Red Bull / 2.05
Πρόταση: Lewis Hamilton Total wins: Under 9.5 / 2.05
Πρόταση: Season Match Bet: Renault vs Force India: Force India / 2.30
Πέρυσι είχαμε 1/3 στα μακροχρόνια. Ελπίζουμε φέτος να τα πάμε καλύτερα. Καλή χρονιά να έχουμε φίλοι μου, με περισσότερη δράση, μάχες και κέρδη για όλους. Περιμένουμε μάχες, νίκες για Mercedes, Ferrari και Red Bull. Θα ανεβάζουμε τις προτάσεις μας πριν από κάθε αγώνα. Μία στήλη δοκιμαστικών και μία για τον αγώνα. Σας περιμένουμε να πάμε παρέα άλλη μια χρονιά. Μια χρονιά που όπως είπαμε και προηγουμένως αναμένεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον. Καλό πρωτάθλημα λοιπόν και καλή δύναμη και υγεία σε όλους.
F1Addict
ΩΡΑ |
ΑΓΩΝΑΣ | ΣΗΜΕΙΟ |
STAKE |
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ |
ΚΕΡΔΟΣ |
ΑΠΟΔΟΣΗ/ΕΤΑΙΡΕΙΑ |
---|---|---|---|---|---|---|
26/11 15:00 |
Season Match Bet - Renault vs Force India | Force India | 30.00 | Force India | +39.00 |
2.30
|
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
|
||||||
26/11 15:00 |
Lewis Hamilton - Total Wins | Under 9.5 | 25.00 | 11 | -25.00 |
2.05
|
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
|
||||||
25/11 15:00 |
Season Match Bet - Ferrari vs Red Bull | Red Bull | 25.00 | Ferrari | -25.00 |
2.05
|
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
|
||||||
26/11 15:00 |
Πρωτάθλημα Οδηγών 2017 | Lewis Hamilton | 50.00 | Lewis Hamilton | +60.00 |
2.20
|
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
|
ΩΡΑ |
TIPSTER |
ΑΓΩΝΑΣ | ΣΗΜΕΙΟ |
STAKE |
ΑΠΟΔΟΣΗ/ΕΤΑΙΡΕΙΑ |
---|---|---|---|---|---|
02/05 02:00 |
L-Train | New York Knicks - Philadelphia 76ers | Πρόκριση 76ers | 12.50 |
1.92
|
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
|
|||||
30/04 19:15 |
Ραπτάκης | Αλ Κχοντούντ - Αλ Ταραζί | 1 (-1.5 Α.Η.) | 5.00 |
1.88
|
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
|
|||||
30/04 13:30 |
Καπίρης | Σφιόντεκ - Χαντάντ | 2 (+6.5 games) | 7.00 |
1.90
|
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
|
|||||
30/04 02:40 |
US Lover | Milwaukee Brewers - Tampa Bay Rays | 1 | 5.00 |
1.90
|
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
|
|||||
30/04 02:10 |
US Lover | NY Mets - Chicago Cubs | Mets -1.5 | 5.00 |
2.65
|
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
|
|||||