Διαδικασία ταυτοποίησης στις στοιχηματικές εταιρίες

διαδικασια ταυτοποιησης επικυρωση στοιχηματικου λογαριασμου Η ταυτοποίηση ή επαλήθευση στοιχείων, είναι μία δυσάρεστη διαδικασία για πολλούς παίκτες, θα πρέπει ωστόσο να την ολοκληρώσετε για να μπορείτε να κάνετε ανάληψη των κερδών σας. Όσο ανούσια και αν ακούγεται για πολλούς χρήστες, είναι απαραίτητη στο ίντερνετ, από τη στιγμή που οι συναλλαγές δεν είναι φυσικές (χέρι με χέρι). Πολλές φορές, ειδικά όταν έρχεται η ώρα της ανάληψης, οι παίκτες κατηγορούν τις εταιρείες ότι τους βάζουν εσκεμμένα εμπόδια ώστε να μη λάβουν τα χρήματα τους, ζητώντας έγγραφα τα οποία δεν είναι σε θέση ή δεν επιθυμούν για τους δικούς τους λόγους να προσκομίσουν.

Τί ισχύει σχετικά με τη διαδικασία ταυτοποίησης;

Ο διεθνής όρος είναι γνωστός ως KYC και αποτελεί συντομογραφία της φράσης «Know your customer». Στα ελληνικά μεταφράζεται ως «Μάθε τον πελάτη σου». Σε κάθε εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες, ειδικά εάν περιλαμβάνουν και χρηματικές συναλλαγές, είναι απαραίτητο για την ασφάλεια και των δύο πλευρών να γνωρίζουν με ποιον έχουν να κάνουν. Θα πληρώνατε εσείς ως πελάτης μία εταιρεία για την οποία δεν γνωρίζετε τίποτα ή ελάχιστα πράγματα; Σίγουρα όχι ή αν πληρώνατε θα γνωρίζατε εκ των προτέρων ότι υπάρχει ρίσκο. Η ταυτοποίηση λογαριασμού ήταν ανέκαθεν μία διαδικασία την οποία δεν συμπαθούν οι παίκτες, όμως οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να ακολουθήσουν βάσει της εκάστοτε εθνικής νομοθεσίας και των απαιτήσεων της αδειοδοτούσας αρχής (Μάλτα, Ηνωμένο Βασίλειο κλπ).

Γιατί οι εταιρίες δεν σας ζητούν τα έγγραφα εξ’αρχής;

Μία κοινή απάντηση ενός παίκτη που είναι αρνητικός στο να προσκομίσει έγγραφα είναι «γιατί μου ζητάτε τώρα τα έγγραφα και όχι όταν άνοιξα λογαριασμό πριν καταθέσω;». Η απάντηση είναι πως όταν ανοίγετε ένα λογαριασμό η εταιρεία δεν σας παρέχει υπηρεσίες. Η «σχέση» παίκτη – εταιρίας ξεκινά όταν υπάρξει οικονομική συναλλαγή. Στη Βρετανία, η Gambling Commission υποχρεώνει τις εταιρείες να ζητήσουν από τους παίκτες έγγραφα ταυτοποίησης εντός 48 ωρών από τη χρηματοδότηση του λογαριασμού τους. Οι άλλες αδειοδοτούσες αρχές, δεν καθορίζουν κάποιο χρονικό διάστημα εντός του οποίου θα πρέπει οι εταιρείες να ζητήσουν την αποστολή εγγράφων. Στην Ελλάδα η διαδικασία ταυτοποίησης οφείλει να πραγματοποιηθεί εντός 30 ημερών από την εγγραφή σας στην εταιρία βάσει του κανονισμού της Ε.Ε.Ε.Π. (ΦΕΚ 3162 / 25.11.2014). Σε αντίθετη περίπτωση, θα υπάρξει νόμιμη φραγή του λογαριασμού σας.

Για ποιό λόγο μία εταιρεία ζητάει έγγραφα ταυτοποίησης;

  1. Προστασία ανηλίκων και επαλήθευση απαιτούμενου ορίου ηλικίας για συμμετοχή σε τυχερά παιχνίδια. Η εταιρεία οφείλει νομικά να επιβεβαιώσει ότι είστε ενήλικας ή έχετε συμπληρώσει τα 21 σε όσες γεωγραφικές περιοχές ισχύει αυτό το όριο ηλικίας (όπως για παράδειγμα στην Ελλάδα).
  2. Απάτη μέσων πληρωμής – κάρτες τρίτου προσώπου. Πόσες φορές διαβάζουμε ή κάποιοι από μας έχουμε κάποιο γνωστό που έχει πέσει θύμα διαδικτυακής απάτης; Κάθε παίκτης δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει μέσα πληρωμής τρίτου προσώπου, ακόμα και αν είναι μέλος της οικογένειας του. Η εταιρεία συναλλάσσεται μόνο με το φυσικό πρόσωπο που εμφανίζεται στο (παικτικό) λογαριασμό. Επομένως θα πρέπει να γνωρίζει ότι ο χρήστης της κάρτας ή του ηλεκτρονικού πορτοφολιού είναι το ίδιο φυσικό πρόσωπο που χρησιμοποιεί τον παικτικό λογαριασμό.
  3. Ξέπλυμα χρημάτων (Money Laundry). Ο τζόγος είναι ένας χώρος που εύκολα μπορεί κάποιος να ξεπλύνει χρήματα από παράνομες δραστηριότητες και να τα παρουσιάσει ως νόμιμα κέρδη.

Παράδειγμα: Ένας έμπορος ναρκωτικών έχει έσοδα από διακίνηση και θέλει να τα «νομιμοποιήσει». Τι ποιο απλό από το να καταθέσει χρήματα σε μια εταιρεία μέσω κάρτας voucher να παίξει σε μία εταιρεία σε απόδοση 1.05 και στη συνέχεια να κάνει ανάληψη στην τράπεζα παρουσιάζοντας τα χρήματα ως κέρδη από το στοίχημα. Να ακολουθήσει με άλλα λόγια την πρακτική της “αγοράς δελτίων ΟΠΑΠ”.

Οι τρεις παραπάνω λόγοι είναι κάποιοι από τους σημαντικότερους που οι εταιρείες ζητούν τα έγγραφα ταυτοποίησης.

Ποιά έγγραφα γίνονται αποδεκτά;

Oι εταιρείες θέλουν να επιβεβαιώσουν την ταυτότητα σας, τον τόπο κατοικίας σας και ότι τα μέσα πληρωμής που χρησιμοποιείτε σας ανήκουν.

Αποδεικτικό ηλικίας/ταυτότηταςταυτοτητα

  • Αστυνομική ταυτότητα
  • Δίπλωμα οδήγησης
  • Διαβατήριο
  • Σε κάποιες εταιρείες γίνεται αποδεκτή και η υπηρεσιακή ταυτότητα (π.χ. στρατιωτική, πυροσβεστικού σώματος ή οργάνων ασφαλείας) ή το πιστοποιητικό γέννησης
Μη αποδεκτά:
  • Φοιτητικό ή οποιοδήποτε είδους πάσο
  • Κάρτα ανεργίας ΟΑΕΔ
  • Οποιοδήποτε έγγραφο από τα ανωτέρω αποδεκτά έχει περάσει η ημερομηνία λήξης του (π.χ. διαβατήριο)

Αποδεικτικό κατοικίαςlog

  • Πρόσφατος λογαριασμός ΔΕΚΟ (κοινής ωφέλειας) στο όνομά σας. Π.χ. ρεύματος, τηλεφώνου, κινητού, ίντερνετ κλπ
  • Εκκαθαριστικό εφορίας τελευταίου έτους
  • Βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ (εκδίδεται από ΔΟΥ ή ΚΕΠ)
  • Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας από ΚΕΠ, Δήμο ή Αστυνομικό Τμήμα
  • Σε κάποιες εταιρείες γίνεται αποδεκτό και το ΑΜΚΑ
  • Κατάσταση τραπεζικού λογαριασμού (bank statement) ή επίσημου εγγράφου από τράπεζα που αποστέλλεται ταχυδρομικά στην κατοικία σας (η κατάσταση λογαριασμού που ζητάτε εσείς από τα γκισέ είναι διαφορετική και συνήθως δεν γίνεται αποδεκτή)

Σημείωση: Το έγγραφο θα πρέπει να έχει εκδοθεί στο όνομα σας και η ημερομηνία έκδοσης να είναι εντός των τριών τελευταίων μηνών.

Μη αποδεκτά:
  • Τιμολόγια/αποδείξεις
  • Αποδεικτικά σε τρίτο πρόσωπο (ακόμα και αν είναι μέλος της οικογένειάς σας, π.χ. γονείς) ή έγγραφο που εκδόθηκε παλαιότερα από 3 μήνες.

Αποδεικτικό μέσου πληρωμής

  • Kάρτα: Εμπρός και πίσω όψη της κάρτας (καλύψτε τον τριψήφιο κωδικό στο πίσω μέρος και τα οκτώ μεσαία νούμερα π.χ. 0345 ΧΧΧΧ ΧΧΧΧ 5645 στην μπροστά όψη)
  • Ηλεκτρονικό πορτοφόλι (π.χ. Skrill, Neteller): Αντίγραφο λογαριασμού (screenshot) με τα προσωπικά σας στοιχεία
  • Τραπεζικός Λογαριασμός: Kατάσταση τραπεζικού λογαριασμού (bank statement)

Σημείωση: Στις περισσότερες εταιρείες γίνεται αποδεκτή και η κατάσταση λογαριασμού, στην οποία θα πρέπει να εμφανίζεται το ονοματεπώνυμο σας, η διεύθυνση κατοικίας και η συναλλαγή με την εταιρεία.

Πώς να αποφύγετε την ταλαιπωρία

Tώρα πλέον που ξέρετε τα έγγραφα μόλις ανοίξετε ένα λογαριασμό σε μία εταιρεία στοιχήματος, στείλτε τα παραπάνω έγγραφα πριν καταθέσετε. Για παράδειγμα αν σκοπεύετε να καταθέσετε με κάρτα, στείλτε την ταυτότητα, ένα λογαριασμό εντός τριών μηνών στο όνομα σας και την εμπρός και πίσω όψη της κάρτας με καλυμμένο τον 3ψήφιο κωδικό στο πίσω μέρος και τα οκτώ μεσαία ψηφία στην μπροστινή όψη για λόγους ασφαλείας.

Μην καταθέτετε κάποιο ποσό πριν ολοκληρώσετε τη διαδικασία ταυτοποίησης. Τα χρήματα σας παίζετε! Μην τα αφήνετε όλα για τελευταία στιγμή. Αν έχετε προγραμματίσει να παίξετε το Σαββατοκύριακο, ανοίξτε ένα λογαριασμό την Τετάρτη, στείλτε απ’ ευθείας τα έγγραφα ή ρωτήστε την εταιρεία τί ακριβώς χρειάζεστε. Με αυτό τον τρόπο τόσο εσείς όσο και η εταιρεία θα είστε καλυμμένοι και θα μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αναλήψετε τα χρήματα σας.

Συμβουλές για τη διαδικασία ταυτοποίησης

1. Αρκετοί παίκτες φοβάστε ότι τα έγγραφα σας θα παραχωρηθούν σε τρίτους. Η λύση είναι απλή. Γράψτε πάνω στο έγγραφο «Για χρήση από την εταιρεία ΧΧΧΧ, αποστέλλεται αποκλειστικά για λόγους ταυτοποίησης του λογαριασμού» (ή κάτι αντίστοιχο). Ενδεχομένως κάποιες εταιρείες να μην το δεχτούν, με το αιτιολογικό παραποίηση εγγράφου (είναι λογική η απάντηση).cv

2. Κάρτα: To γράψαμε και παραπάνω. Ο 3ψήφιος κωδικός (αλλιώς CV2 ή CVC) στο πίσω μέρος (φώτο) πρέπει να ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ. Εάν δεν τον καλύψετε, ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει τις κάρτες σας για συναλλαγές στο ίντερνετ. Το ίδιο πρέπει να γίνεται και με τα οκτώ μεσαία ψηφία του μπροστινού μέρους.

3. Μην αφήνετε πολλά χρήματα στην κάρτα σας τα οποία δεν χρειάζεστε. Χρησιμοποιήστε μία άλλη κάρτα για συναλλαγές στο ίντερνετ ή αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την κάρτα μισθοδοσίας σας πραγματοποιήστε τις συναλλαγές σας με ηλεκτρονικό πορτοφόλι.

4. Η ελληνική ταυτότητα είναι η μοναδική στην ΕΕ που δεν αναγράφει ημερομηνία λήξης. Αν η εταιρεία που στέλνετε τα έγγραφα σας δεν διαθέτει ελληνόφωνο τμήμα, είναι προτιμότερο να στείλετε το δίπλωμα οδήγησης (εάν είναι το νέο-πλαστικό). Εναλλακτικά μπορείτε να γράψετε στο email σας το εξής: «Please note that my ID is Greek and is widely accepted in the EU as proof of identity (EU document)»

5. Επειδή υποθέτουμε ότι κάποιοι δεν θα ξέρετε τι ακριβώς να γράψετε στο email σας σε ξένη εταιρεία, έχουμε φτιάξει ένα υπόδειγμα email για συναλλαγές μέσω Neteller. Αν χρησιμοποιήσετε κάρτα ή άλλη μέθοδο πληρωμής προχωρείτε στις απαραίτητες αλλαγές.

Θέμα email: Verification documents/ username: xxxx

«Dear Sir/Madam,

I have opened an account today. My username is xxxx.

Please find attached the verification documents. I will use Neteller as payment method.

Please note that my ID is Greek and is widely accepted in the EU as proof of identity (EU document)

1.ID Front

2.ID Back

3.Utility bill

3.Neteller screenshot

Kind Regards

Το όνομα σας»

Πώς κρατάμε στιγμιότυπο οθόνης (screenshot)

Δείτε αναλυτικά τη διαδικασία στο ακόλουθο video (είναι στα αγγλικά).

Συνοπτικά, ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα, εάν επιλέγετε και μία αξιόπιστη εταιρία, τα χρήματα σας θα είναι ασφαλή, θα μπορείτε ανά πάσα στιγμή να κάνετε ανάληψη και θα αποφύγετε μελλοντική ταλαιπωρία. Επομένως, δημιουργήστε ένα φάκελο στον υπολογιστή, αποθηκεύστε τα έγγραφα και όταν ανοίγετε ένα λογαριασμό στείλτε και τα κατ’ευθείαν στην εταιρία.

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε όλα τα τελευταία νέα του Foxbet στο email σας


Περισσότερα

Comments

Πάντα δίπλα στον παίκτη

Από το ξεκίνημα του site, το μότο μου είναι  ότι το στοίχημα δεν είναι μόνο αναλύσεις και προγνωστικά.  Ο σκοπός που δημιουργήθηκε ξεχωριστή ενότητα για τις στοιχηματικές εταιρίες, είναι για να ενημερώνουμε σωστά και να υποστηρίζουμε τους παίκτες που “ψάχνονται” περισσότερο για τους μπουκ, τη σοβαρή στοιχηματική θεωρία και την ειδησεογραφία. Στα reviews θα βρείτε την κριτική μου για κάθε εταιρία και μέσα από την προσωπική μου στήλη θα μαθαίνετε πρώτοι inside info για τις εταιρίες και τα δρώμενα του χώρου.

Στοιχηματικές εταιρίες με αξιολόγηση

Η έμπειρη ομάδα του Foxbet αξιολογεί και βαθμολογεί τις υπηρεσίες των στοιχηματικών εταιριών σε 8 διαφορετικές κατηγορίες. Δείτε όλες τις σημαντικές πληροφορίες για κάθε εταιρία συγκεντρωμένες σε ένα πίνακα.

Υποστήριξη παικτών και επικοινωνία

Το Foxbet team βρίσκεται καθημερινά δίπλα στους παίκτες. Επικοινωνήστε μαζί μας 7 ημέρες την εβδομάδα μέσω live chat, email ή social media για τυχόν απορίες ή αν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα με τις στοιχηματικές εταιρίες.
Betting Guide

Οδηγοί για το στοίχημα

Έχετε απορίες για το πώς παίζετε στοίχημα στο ίντερνετ, για το σύστημα Fibonacci ή δεν ξέρετε τι είναι η γκανιότα; Το Betting School θα λύσει όλες τις απορίες σας και θα εμπλουτίσει τις στοιχηματικές γνώσεις σας.

Αποκλειστικές ειδήσεις και νέα

Ποιά εταιρία έρχεται στην Ελλάδα και τι αλλάζει στις στοιχηματικές εταιρίες; Μάθετε τα πάντα πρώτοι για το διαδικτυακό στοίχημα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με πολλές αποκλειστικές ειδήσεις.

Σύγκριση εταιριών και εργαλεία

Βρείτε εύκολα την εταιρία που σας ταιριάζει με το Bookie Finder, συγκρίνετε τις υπηρεσίες των στοιχηματικών εταιρίων με τη H2H σύγκριση ή δείτε όλους τους τρόπους συναλλαγών κάθε εταιρίας με ένα κλικ.

Bonus και προσφορές

Όλα τα προγράμματα των στοιχηματικών εταιρειών συγκεντρωμένα στη σελίδα Bet Bonus. Ποιές εταιρίες δίνουν πριμ εγγραφής με ηλεκτρονικά πορτοφόλια και ποιές διαθέτουν Loyalty πρόγραμμα, 0% γκανιότα ή προσφορές moneyback.
Netbet Skin left
Netbet Skin