foxbet.gr Για να είσαι αλεπού στο στοίχημα
foxbet.gr Για να είσαι αλεπού στο στοίχημα
ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ*
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ35
COSMOTE TV ΔΩΡΕΑΝ* ΕΔΩ 📺 ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Όλα
3 ώρες
8 ώρες
12 ώρες

Pay Per Head: H επανάσταση στο bookmaking

Στοιχηματική θεωρία | 29 Οκτ 2013 06:03

Το Pay Per Head έρχεται να λύσει το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει ένας νέος online bookmaker που θέλει να προσφέρει ανταγωνιστικές υπηρεσίες και αποδόσεις και δεν είναι άλλο από τη συγκράτηση των εξόδων. Το ιδιαίτερα κοστοβόρο περιβάλλον και ο ανταγωνισμός στις αποδόσεις, που περιορίζει όλο και περισσότερο την γκανιότα (δηλαδή το σίγουρο κέρδος του μπουκ, που εξασφαλίζει τη λειτουργία του) δημιουργούν ένα πλαίσιο λειτουργίας με ελάχιστη κερδοφορία, αν όχι -σε κάποιες περιπτώσεις- ζημιογόνο.

Σε άλλο κείμενο της ενότητας αυτής, αναφέρεται η λύση των white labels, δηλαδή το πώς μπορεί μία στοιχηματική πλατφόρμα να λειτουργήσει σε λίγα τετραγωνικά, ουσιαστικά «ενοικιάζοντας» χρήσιμες υπηρεσίες (από τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέχρι live betting center) από πλατφόρμες B2B (business to business).

Τo PPH (Pay per Head ή Price per Head) είναι μια παραλλαγή αυτής της υπηρεσίας, η οποία λόγω του τρόπου χρέωσής της είναι προσιτή και σε μικρότερες πλατφόρμες, αλλά και σε ιδιώτες μπουκ να προσφέρουν υπηρεσίες χωρίς λειτουργικό κόστος, κυριολεκτικά από την καρέκλα του σπιτιού τους!

Pay Per Head ή «πληρωμή με το… κεφάλι»!

Στην διεθνή αγορά των τυχερών παιχνιδιών είναι λίγοι πλέον οι online bookmakers που δουλεύουν αυτόνομα, χωρίς να «εκχωρούν» έναντι τιμήματος ορισμένα τμήματα  της λειτουργίας τους σε τρίτες πλατφόρμες. Ακόμα και διεθνείς κολοσσοί με τεράστιο τζίρο, όπως η Bwin Party και η Ladbrokes Plc, αναγκάστηκαν να στραφούν σ’ αυτή τη λύση, απολύοντας παράλληλα κάποιο μέρος του προσωπικού τους.

Τα τελευταία χρόνια λόγω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών υπάρχει μια διεθνής τάση για ρύθμιση της βιομηχανίας του τζόγου, γεγονός που έχει φέρει αβεβαιότητα στο χώρο, έξοδο από κερδοφόρες αγορές και έχει καταστήσει μη ανταγωνιστικές τις μικρότερες κυρίως πλατφόρμες.  Το white label  και οι πλατφόρμες-κλώνοι έχουν κατακλύσει την αγορά όμως το κόστος παραμένει υψηλό.

Η υπηρεσία Pay per Head είναι ακριβώς αυτό που λέει: Πληρωμή με το… κεφάλι! Κι εδώ είναι η μεγάλη και βασική της διαφορά από τις άλλες white label υπηρεσίες. Ενώ οι άλλες B2B υπηρεσίες χρεώνονται με συγκεκριμένο ποσό (το οποίο, προφανώς, ποικίλλει ανάλογα με τη «δύναμη» του online bookmaker που ζητάει την υπηρεσία, αλλά ούτως ή άλλως είναι πολύ μεγάλο), η Pay per Head χρεώνει την υπηρεσία της ανά ενεργό παίκτη.

Έτσι ο οποιοσδήποτε online bookmaker γνωρίζει εκ των προτέρων ότι δεν θα πληρώσει υπέρογκα ποσά, κινδυνεύοντας να μην πετύχει τους τζίρους που επιθυμεί.

Ίδιες υπηρεσίες

Τόσο το WB (White Label), όσο και το PPH (Pay Per Head) έχουν αναπτύξει τόσο πολύ τη δραστηριότητά τους, έτσι ώστε να προσφέρουν όλων των ειδών τις υπηρεσίες Sportsbook (αθλητικού στοιχήματος). Δηλαδή:

  • Πλατφόρμες και λογισμικό για τις ιστοσελίδες των online bookmakers, αλλά και γραφίστες και προσωπικό τεχνικής υποστήριξης.
  • Υπηρεσία μάρκετινγκ (διαδικτυακού και επίγειου), με στόχο την προώθηση του brand name της πλατφόρμας και την καθιέρωσή της στην αγορά με προτάσεις για προσφορές (bonus) και άλλες παροχές στους παίκτες.
  • Μεγάλο αριθμό compilers - συνεργατών που είναι υπεύθυνοι για τις αποδόσεις, ή συνεργασία με υπηρεσίες που «βγάζουν» αποδόσεις ανάλογα με τις τάσεις που δίνουν οι μεγάλες πλατφόρμες, καθώς και συνεχή παρακολούθησή τους.
  • Υπηρεσία live betting με δίκτυο συνεργατών σε πολλές πόλεις, μέσω του οποίου γίνεται η «εικονική» ζωντανή μετάδοση πολλών αγώνων (όπου δεν υπάρχει live μετάδοση) και κέντρο live betting με πολλούς agents, που είναι υπεύθυνοι για την ομαλή διεξαγωγή του live στοιχήματος.
  • Υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών – παικτών με τηλεφωνικό κέντρο και live chat που λειτουργεί 24/7.
  • Υπηρεσία πληρωμών (λογιστήριο, στην ουσία), με αρχείο πελατών, καθορισμό εσόδων και πληρωμών και παροχή ρευστότητας.

Τα κέρδη μοιράζονται

Στα white labels οι B2B πλατφόρμες λαμβάνουν ένα σημαντικό προσυμφωνημένο ποσό για τις υπηρεσίες τους ή ακόμα ποσοστό επί των κερδών (πολλές φορές και τα δύο). Αυτό καθιστά το κόστος αρκετά μεγάλο και εμποδίζει σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη του μπουκμέικερ.

Στο μοντέλο PayperHead οι μπουκμέικερς πληρώνουν ένα προσυμφωνημένο ποσό ανά ενεργό παίκτη την εβδομάδα. Το κόστος συνήθως κυμαίνεται από $5 έως $30, ανάλογα με το πακέτο που επιλέγει ο πελάτης (πχ πλήθος αγορών και υπηρεσιών) και τη στοιχηματική δραστηριότητα του παίκτη.

Το PPH προσφέρει τη δυνατότητα στις πλατφόρμες να γνωρίζουν το budget τους και να ρίξουν για παράδειγμα μεγαλύτερο βάρος στο μάρκετινγκ, προσφέροντας πολύ ανταγωνιστικές καμπάνιες (π.χ. προωθητικές ενέργειες). Με αυτόν τον τρόπο οι πλατφόρμες μπορούν να προσελκύσουν περισσότερα νέα μέλη ή να πείσουν ανενεργούς παίκτες να επιστρέψουν στη «δράση» και τα πονταρίσματα.

Η μοναδικότητα των bookmakers

H PPH υπηρεσία βοηθάει τους online bookmakers να διατηρούν την «μοναδικότητά» τους τόσο στο μενού, όσο και στο προϊόν που προσφέρουν, και να μην εξαφανίζονται από την αγορά, αφήνοντάς την να κατακλύζεται από πλατφόρμες-κλώνους. Αυτό βοηθάει και όλη την αγορά του στοιχήματος να κερδίζει σε κύρος και αξιοπιστία.

Αν π.χ. γνωρίζατε ότι μια πλατφόρμα WB (White Label), η Oddmatrix, έχει προσφέρει την ίδια στοιχηματική πλατφόρμα σε 33 (!) διαφορετικές πλατφόρμες, ποιος ο λόγος να επιλέξει ένας παίκτης μια πλατφόρμα-κλώνο και να μην πάει απευθείας στη μητρική ή σε κάποιον άλλο μπουκμέικερ που χρησιμοποιεί το ίδιο WB, αλλά έχει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα; Έτσι η αγορά θα συρρικνωνόταν πολύ και θα έχανε σε αξιοπιστία.

Μείωση λειτουργικού κόστους

Στα white labels οι στοιχηματικές πλατφόρμες θα πρέπει να διατηρούν γραφεία, τμήμα support και κατά συνέπεια να απασχολούν προσωπικό. Όλο αυτό το κόστος, το οποίο σύμφωνα με τις πιο συντηρητικές μετρήσεις μεταφράζεται σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, πρέπει να «βγει» από την γκανιότα.

Το PPH καλύπτει όλο το φάσμα υπηρεσιών, ακόμα και το call center 24/7. Αυτό σημαίνει ότι αν η πλατφόρμα το επιλέξει, το λειτουργικό κόστος της μηδενίζεται. Οποιαδήποτε επιβάρυνση είναι σε συνάρτηση με τα ίδια της τα κέρδη, που προκύπτουν από το παιχνίδι των ενεργών μελών της.

Υπηρεσίες και σε ιδιώτες!

Το White Label προσφέρει υπηρεσίες μόνο σε πλατφόρμες. Αντίθετα το PPH προσφέρει τη δυνατότητα ακόμα και σε ιδιώτες, όπως π.χ. επίγειους πράκτορες στοιχημάτων (είναι κάτι που δεν υπάρχει στην Ελλάδα πλην των πρακτορείων του ΟΠΑΠ, αλλά «ευδοκιμεί» σε πολλά μέρη του κόσμου), να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους online.

Με αυτό τον τρόπο τοπικοί μπουκμέικερς μπορούν να προσελκύσουν νέους παίκτες από οποιαδήποτε γωνιά της γης, να λειτουργήσουν όλο το 24ωρο και να προσφέρουν περισσότερες αγορές, αυξάνοντας παράλληλα σημαντικά και το τζίρο τους.

Διευκόλυνση στις πληρωμές

Στα white labels οι πλατφόρμες-πελάτες είναι υποχρεωμένες να διατηρούν στον τραπεζικό τους λογαριασμό που διαχειρίζεται η B2B πλατφόρμα ποσό τουλάχιστον ίσο με 1,5 φορά των τοποθετημένων στοιχημάτων. Αυτός ο περιορισμός βάζει αυτόματα όρια στα στοιχήματα που μπορεί να δεχτεί ένας online bookmaker. Ακόμα κι αν διαθέτει την απαραίτητη ρευστότητα, η διαδικασία μεταφοράς χρημάτων είναι χρονοβόρα, με συνέπεια σε ημέρες με μεγάλο στοιχηματικό ενδιαφέρον να μην μπορεί ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση.

Αντίθετα στα PPH οι πλατφόρμες-πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν αν θα διαχειριστούν οι ίδιες τις πληρωμές ή όχι. Αυτό εξυπηρετεί ιδιαίτερα και τους agents, καθώς μπορούν να δεχτούν στοιχήματα διαδικτυακά και να πληρωθούν ή να πληρώσουν τους πελάτες από το πρακτορείο! Συνοδεύεται, βέβαια, και από το αντίστοιχο ρίσκο και για τις δύο πλευρές, αλλά στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν υπάρχει πρόβλημα.

Οι πιο γνωστές πλατφόρμες που προσφέρουν pay-per-head υπηρεσίες είναι οι Perhead.com, Payperhead.com, Toppayperhead.com, aceperhead.com.

Το PPH άργησε να έλθει στην Ευρώπη. Στην αρχή έγινε δημοφιλές στην Ασία και τη Βόρεια Αμερική, πλέον όμως η ανάπτυξή του γίνεται με ταχύτατους ρυθμούς. Η ευελιξία, το χαμηλό κόστος και η προοπτική ανάπτυξης δίνουν τη δυνατότητα στις πλατφόρμες να είναι ανταγωνιστικές ακόμα και απέναντι σε κορυφαίους μπουκμέικερ, προσφέροντας ποιοτικές και ταχύτατες υπηρεσίες. Αυτές καλύπτουν και με το παραπάνω (για την ώρα) τα ερωτηματικά για την αξιοπιστία αυτών των υπηρεσιών.

21+ |Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα

21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 1114 | Υπεύθυνο Παιχνίδι

kipello_icon
Top Στοιχηματικές
λογότυπο Stoiximan
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.5
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.5
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Pamestoixima.gr
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.6
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.6
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Novibet
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.1
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.1
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Bwin
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.2
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.2
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Betsson
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.7
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.7
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Fonbet
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.6
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.6
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Bet365
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.3
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.3
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Netbet
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.7
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.7
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Interwetten
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.3
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.3
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ