Η Spribe συνεχίζει να καινοτομεί και να επεκτείνεται, υπογράφοντας πολυετείς συμφωνίες χορηγίας με τους κορυφαίους οργανισμούς UFC και WWE. Το διάσημο παιχνίδι Aviator θα προβάλλεται έντονα σε παγκόσμια events, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητά του στις διεθνείς αγορές, με ιδιαίτερη έμφαση στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Spribe ανακοίνωσε τις συνεργασίες αυτές, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να διευρύνει το κοινό του Aviator. Μέσα από τις συμφωνίες, το branding του παιχνιδιού θα εμφανίζεται σε μεγάλες διοργανώσεις του UFC και της WWE, ενώ παράλληλα θα ενσωματώνεται σε καμπάνιες social media και αποκλειστικές εμπειρίες για VIP πελάτες.
Ο Nicholas Smith, Αντιπρόεδρος Παγκόσμιων Συνεργασιών της TKO, σχολίασε:
"Το UFC και η WWE παρέχουν στις μάρκες πρόσβαση σε ένα από τα πιο ισχυρά χαρτοφυλάκια marketing στον κόσμο του αθλητισμού. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Spribe για να δημιουργήσουμε μοναδικές ενσωματώσεις στο περιεχόμενό μας, βοηθώντας τους να προσεγγίσουν εκατομμύρια νέους καταναλωτές παγκοσμίως".
Επιτυχία στις αγορές
Το Aviator έχει κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού σε αγορές όπως η Βραζιλία, η Ινδία και η Ευρώπη, ενώ η Spribe στοχεύει σε μεγαλύτερη παρουσία στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2018, διαθέτει άδειες σε αγορές-κλειδιά όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και εξυπηρετεί περισσότερους από 42 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες μηνιαίως.
Σημαντικές συνεργασίες της Spribe περιλαμβάνουν την πρόσφατη συμφωνία με την AC Milan, όπου το Aviator έγινε το επίσημο crash game της ομάδας, καθώς και προωθητικές ενέργειες με UFC αθλητές όπως οι Alex Pereira και Merab Dvalishvili.
Σε ενδιαφέρουν ΑΜΕΣΑ
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις - ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Κορυφαία Νόμιμα καζίνο live στην Ελλάδα