Σχεδόν τα 3/4 των οπαδών του ποδοσφαίρου στην Αγγλία και την Ουαλία ανησυχούν για το επίπεδο της διαφήμισης στοιχήματος και γενικότερα τζόγου, σύμφωνα με την Ένωση Υποστηρικτών του Ποδοσφαίρου (FSA).
Η FSA δημοσίευσε την περασμένη εβδομάδα τα αποτελέσματα της τελευταίας ετήσιας έρευνάς της, συλλέγοντας τις απόψεις των οπαδών από τη σεζόν 2022-23. Από τους 10.000 οπαδούς που συμμετείχαν στην έρευνα, το 73% δήλωσε ότι ανησυχεί για την ποσότητα της διαφήμισης στοιχήματος και τυχερών παιχνιδιών στο ποδόσφαιρο.
Το Big Step, μια καμπάνια που στοχεύει να τερματίσει κάθε διαφήμιση τυχερών παιχνιδιών στο ποδόσφαιρο, απάντησε στην έρευνα λέγοντας ότι δείχνει πόσο «μη δημοφιλής» είναι αυτή η κατάσταση (της τόσης διαφήμισης) στο ποδόσφαιρο.
«Δεν χρειαζόμαστε μια έρευνα για να δείξουμε πόσο μη δημοφιλείς είναι οι διαφημίσεις τζόγου στο ποδόσφαιρο», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Big Step. «Ωστόσο, αυτή η δημοσκόπηση επιβεβαιώνει ότι ο συντριπτικός αριθμός των φιλάθλων δεν θέλουν το όμορφο παιχνίδι να αμαυρωθεί από τη διαφήμιση εθιστικών και επιβλαβών προϊόντων».
«Σε όλο τον κόσμο, τόσο οι οργανισμοί όσο και οι κυβερνήσεις τερματίζουν κάθε μορφή διαφήμισης τζόγου. Είναι καιρός οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι και οι αρχές στο Ηνωμένο Βασίλειο να ακούσουν τους οπαδούς τους και να κάνουν το ίδιο», πρόσθεσε.
Θυμίζουμε πως η Πρέμιερ Λιγκ έχει αποφασίσει να απαγορεύσει τις διαφημίσεις από στοιχηματικές εταιρίες στο μπροστινό μέρος των εμφανίσεων των ομάδων της. Αυτό θα τεθεί σε ισχύ από τη σεζόν 2025-2026.
Βέβαια, αυτό δεν πτόησε αρκετούς από τους συλλόγους, όπως η Φούλαμ, η Μπέρνλι και η Άστον Βίλα να συνάψουν πρόσφατα συνεργασίες με τέτοιου είδους πλατφόρμες.
Στοιχηματική εταιρία και στη φανέλα της Άστον Βίλα παρά την απαγόρευση
Και η Μπέρνλι με χορηγία από στοιχηματική στην φανέλα της
«Χρυσό» deal της Φούλαμ με στοιχηματική!
Καλύτερες Στοιχηματικές στην Ελλάδα