foxbet.gr Για να είσαι αλεπού στο στοίχημα
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ*
ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ34
ΠΡΟΣΦΟΡΑ* ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Όλα
3 ώρες
8 ώρες
12 ώρες

Formula 1, Preview 2021

Previews Πρωταθλημάτων | 22 Μάρ 2021 17:15
XPB_STYRIA_SUNDAY_14.jpg

Η αναμονή για το νέο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 φτάνει στο τέλος της. Απέχουμε λίγα μόνο 24ωρα από την αρχή του 72ου παγκοσμίου πρωταθλήματος, που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον. Σε αντίθεση με ότι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, η αρχή δεν θα γίνει από το όμορφο μητροπολιτικό πάρκο του Albert Park, αλλά από την πίστα του Sakhir στο Μπαχρέιν, εκεί όπου έγιναν και οι μοναδικές για φέτος χειμερινές δοκιμές.

Και σε αυτό το φετινό ταξίδι – μαραθώνιο θα λέγαμε – θα έχετε για παρέα σας τον F1Addict. Είναι ο όγδοος χρόνος που θα περάσουμε μαζί, με τρεις στήλες σε κάθε τριήμερο, που θα περιλαμβάνουν τα πάντα. Δυνατές και ενδιαφέρουσες προτάσεις, σίγουρα σημεία, ανάλυση αγώνων, γενικά ότι «τρέχει» στην επικαιρότητα του σπορ μας. Τρεις στήλες, μία σαν ορεκτικό την Πέμπτη, με preview αγώνα μαζί με τα προγνωστικά, και ως κυρίως μενού, τις στήλες κατατακτήριων (Σάββατο) και αγώνα (Κυριακή). Το ταξίδι μας ξεκινά το τριήμερο 26-28 Μαρτίου με τον GP του Μπαχρέιν και ολοκληρώνεται, πανδημίας επιτρέποντος, στα μέσα Δεκεμβρίου, με τον αγώνα στην πίστα του Abu Dhabi στα Η.Α.Ε.

Η περσινή κουτσουρεμένη χρονιά, μπορεί να βρήκε ξανά πρωταθλητή, με σχετική ευκολία, τον Lewis Hamilton και τη Mercedes στους κατασκευαστές, ωστόσο είχε αρκετά πράγματα για να θυμόμαστε. Εν μέσω πανδημίας, κατάφεραν τα αφεντικά της F1 να διοργανώσουν 17 GP, αρκετά εξ' αυτών σε καινούριες ή παλιές ιστορικές διαδρομές. Είδαμε αγώνες σε Portimao, Imola, Mugello, Τουρκία και Nurburgring. Eίδαμε τον Hamilton να κερδίζει με τρεις ρόδες, τη Mclaren να επιστρέφει στην 3η θέση της κατάταξης μετά από αρκετά χρόνια, τον Russell που δεν είχε πάρει βαθμό, να είναι κοντά στην πρώτη του νίκη, όταν αντικατέστητε τον άρρωστο από Covid-19 Hamilton.

Η φετινή χρονιά μπορεί να φαίνεται σαν μία εξέλιξη της περσινής, αφού οι μεγάλες αλλαγές των κανονισμών πήραν παράταση για το 2022, ωστόσο οι πολλές αλλαγές στις συνθέσεις των ομάδων, οι λίγες χειμερινές δοκιμές και κάποιες μικρές αλλά με σημαντικό αντίκτυπο αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, φαίνεται ότι θα επιδράσουν θετικά και θα δούμε ένα πολύ καλύτερο και ανταγωνιστικότερο πρωτάθλημα.

Η ERT θα συνεχίσει και φέτος να δείχνει - με το full πακέτο - ζωντανά τη μετάδοση όλου του τριημέρου των αγώνων. Ωστόσο οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής και του Σαββάτου θα προβάλλονται μόνο διαδικτυακά από το ERTflix. Ας ελπίσουμε με περιορισμό των διαφημίσεων που την περσινή χρονιά αυξήθηκαν, αλλά και με πιο «ευχάριστες» περιγραφές αγώνων. Η CosmoteTV θα εξακολουθήσει να δείχνει και αυτή την F1, όπως κάνει ανελλιπώς από το 2011.

 

Το αναλυτικό πρόγραμμα των αγώνων για το 2021:

Το αρχικό πρόγραμμα για τη φετινή σεζόν περιλαμβάνει τον αριθμό - ρεκόρ των 23 αγώνων. Λέμε αρχικό, γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα έχουμε προσθαφαιρέσεις, αλλαγές και ακυρώσεις αγώνων λόγω της πορείας της πανδημίας. Αν γίνουν όλοι οι αγώνες, θα πρόκειται για ένα μικρό θαύμα, δεν αναμένουμε περισσότερους από 20 αγώνες. Φέτος δεν θα υπάρχει γερμανικό GP, ούτε αυτό της Κίνας. Αντίθετα έχουμε δύο καινούριες πίστες, η μία γνωστή από παλιά, το Ολλανδικό GP στο Zandvoort και η άλλη στη Σαουδική Αραβία.

Γύρος

Grand Prix

Πίστα

Ημερομηνία

1

Μπαχρέιν

 Bahrain International Circuit, Sakhir

28 Μαρτίου

2

Σαν Μαρίνο

 Imola Circuit, Imola

18 Απριλίου

3

Πορτογαλίας

 Algarve International Circuit, Portimao

2 Μαΐου

4

Ισπανίας

 Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmelo

9 Μαΐου

5

Μονακό

 Circuit de Monaco, Monte Carlo

23 Μαΐου

6

Αζερμπαϊτζάν

 Baku City Circuit, Baku

6 Ιουνίου

7

Καναδάς

 Circuit Gilles Villeneuve, Montreal

13 Ιουνίου

8

Γαλλίας

 Circuit Paul Ricard, Le Castellet

27 Ιουνίου

9

Αυστρίας

 Red Bull Ring, Spielberg

4 Ιουλίου

10

 Μ. Βρετανίας

 Silverstone Circuit, Silverstone

18 Ιουλίου

11

Ουγγαρίας

 Hungaroring, Budapest

1 Αυγούστου

12

Βελγίου

 Circuit de Spa - Francorchamps

29 Αυγούστου

13

Ολλανδίας

 Circuit Zandvoort, Zandvoort

5 Σεπτεμβρίου

14

Ιταλίας

 Monza Circuit, Monza

12 Σεπτεμβρίου

15

Ρωσίας

 Sochi Autodrom, Sochi

26 Σεπτεμβρίου

16

Σιγκαπούρης

 Marina Bay Circuit, Singapore

3 Οκτωβρίου

17

Ιαπωνίας

 Suzuka, Japan

10 Οκτωβρίου

18

Η.Π.Α.

 Circuit of the Americas, Austin, Texas

24 Οκτωβρίου

19

Μεξικού

 Autodromo Hermanos Rodriguez

31 Οκτωβρίου

20

Βραζιλίας

 Jose Carlos Pace, Sao Paolo

7 Νοεμβρίου

21

Αυστραλίας

 Albert Park Circuit, Melbourne

21 Νοεμβρίου

22

Σαουδικής Αραβίας

 Jeddah Street Circuit, Jeddah

5 Δεκεμβρίου

23

Η.Α.Ε.

 Yas Marina Circuit, Abu Dhabi

12 Δεκεμβρίου

 

Αλλαγές κανονισμών και όχι μόνο για τη νέα σεζόν:

  • Το πρωτάθλημα του 2021 αναμενόταν ως χρονιά ορόσημο για τους κανονισμούς της Formula 1 με πολλές και σημαντικές αλλαγές. Ωστόσο μετά τα τελευταία γεγονότα και με την εξάπλωση της πανδημίας του Covid-19 σε όλο τον κόσμο οι αλλαγές αυτές πήραν παράταση ενός χρόνου και θα ισχύσουν από την επόμενη χρονιά, το 2022.
  • Παρέμεινε ωστόσο το cost cap, δηλαδή το πλαφόν στα έξοδα της κάθε ομάδας, αφού μπήκε ανώτατο όριο εξόδων στα 145 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό θα βοηθήσει τις μικρές ομάδες, που δεν μπορούσαν να ξοδεύουν τα υπέρογκα ποσά των τριών μεγάλων ομάδων, να κλείσουν την ψαλίδα. Ωστόσο το ανώτατο όριο προϋπολογισμού δεν περιλαμβάνει τον προϋπολογισμό για το μάρκετινγκ, τον μισθό των οδηγών και τους μισθούς των τριών κορυφαίων στελεχών της ομάδας.
  • Το σύστημα DAS που εισήγαγε το 2020 η ομάδα της Mercedes, έχει απαγορευτεί  για το 2021. Το σύστημα DAS επέτρεπε στον οδηγό να ρυθμίσει τους μπροστινούς τροχούς κι έτσι να βελτιστοποιήσει τη μηχανική πρόσφυση τραβώντας ή πιέζοντας το τιμόνι.
  • Σχεδόν όλες οι ομάδες αναβάθμισαν τα μονοθέσια του 2020, χωρίς να παρουσιάσουν ένα ολοκαίνουριο μονοθέσιο. Αυτό έγινε λόγω των μεγάλων οικονομικών επιπτώσεων που προκάλεσε σε όλους η πανδημία του Covid-19. Μόνο στη Mclaren δόθηκε ειδική άδεια για τροποποίηση του μονοθεσίου της, λόγω της αλλαγής προμηθευτή κινητήριας μονάδας. Από τη Renault, επέστρεψε στις μονάδες ισχύος της Mercedes. Eπίσης, κάθε ομάδα έχει περιορισμένο αριθμό token (μάρκες που επιτρέπουν μικρές αλλαγές), για να τις χρησιμοποιήσει μέσα στη χρονιά.
  • Μετά το περσινό φιάσκο της Mercedes στο Μπαχρέιν, με την τοποθέτηση λάθος ελαστικών στα δύο μονοθέσια της, ο κανονισμός άλλαξε και πλέον πρέπει μέσα σε δύο γύρους να επιστρέψει το μονοθέσιο με τα λάθος ελαστικά στα pits για αλλαγή. Προηγουμένως κινδύνευε και με αποκλεισμό από τον αγώνα.
  • Φέτος είχαμε μόλις ένα τριήμερο τεστ χειμερινών δοκιμών, λόγω της πανδημίας και για τη μείωση του κόστους. Επίσης, αποφασίστηκε οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, από 90 λεπτά, να μειωθούν στα 60 λεπτά φέτος, για να κάνουν λίγο πιο απρόβλεπτα τα πράγματα.
  • Η Pirelli έχει φέρει νέα ελαστικά για τη φετινή χρονιά. Πέντε γόμες θα υπάρχουν και πάλι, από αυτές οι τρεις θα επιλέγονται σε κάθε GP. Με κόκκινο σιρίτι θα είναι η πιο μαλακή γόμα, με κίτρινο σιρίτι η μεσαία γόμα και με άσπρο σιρίτι η σκληρή. Οι ομάδες θα επιλέγουν πόσα σετ της κάθε γόμας θα έχουν κατά τη διάρκεια του τριημέρου.
  • Το θέμα που απασχόλησε αρκετά τις ομάδες και τους υπευθύνους του σπορ, ήταν αυτό των αγώνων sprint που θα διεξάγονται τα Σάββατα, αντί για τις κατατακτήριες δοκιμές. Για φέτος πρόκειται να το δούμε να εφαρμόζεται πιλοτικά σε τρεις αγώνες. Οι βασικοί πυλώνες έχουν ήδη συμφωνηθεί: στα τριήμερα με αγώνες sprint, οι κατατακτήριες θα λαμβάνουν χώρα την Παρασκευή, αντί FP2, και θα ορίζουν το grid για το Σάββατο. Το αποτέλεσμα του αγώνα sprint θα καθορίζει το grid του μεγάλου αγώνα της Κυριακής, ενώ προβλέπεται να δίνονται και βαθμοί στους τρεις πρώτους. Είναι, επίσης, σίγουρο πως το εν λόγω format θα κάνει το ντεμπούτο του στο Silverstone τον Ιούλιο.
  • Τα φετινά μονοθέσια αναμένονται πιο αργά ή στα ίδια επίπεδα με τα περσινά, λόγω των αλλαγών στο πάτωμα των μονοθεσίων και στους διαχύτες, που έγιναν με σκοπό να μειωθεί η κάθετη δύναμη των μονοθεσίων και να ευνοηθούν τα προσπεράσματα.
  • Οι Grosjean, Magnussen, Kvyat και Albon είναι οι τέσσερις πιλότοι που μας αποχαιρέτησαν για φέτος. Τη θέση τους θα πάρουν οι φέρελπις Mazepin, Schumacher και Tsunoda, καθώς και ο Alonso που επιστρέφει στα 40 του χρόνια, μετά από απουσία δύο ετών.
  • Τελευταία χρονιά για τη Honda, προμηθεύτρια μονάδων ισχύων σε Red Bull και Alpha Tauri. Αποχωρεί στο τέλος της χρονιάς, με τη Red Bull να αναλαμβάνει την εξέλιξη τους για τα επόμενα τρία χρόνια. Αυτό έγινε εφικτό, μετά από απόφαση των ομάδων για πάγωμα των κινητήρων μέχρι το 2025.
  • O Lewis Hamilton στοχεύει φέτος στον 8ο τίτλο του πρωταθλητή, με τον οποίο θα σπάσει το ρεκόρ κατακτήσεων, που αυτή τη στιγμή κατέχει μαζί με τον άτυχο Michael Schumacher (έχουν και οι δύο από 7).
  • Η χρονική διάρκεια ενός αγώνα που μπορούσε υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας να φτάσει τις 4 ώρες, μειώθηκε στις 3. Να θυμίσουμε ότι ένας αγώνας δεν μπορεί να ξεπερνά τις 2 ώρες σε διάρκεια, εκτός και αν έχουμε κόκκινη σημαία, που σημαίνει προσωρινή διακοπή.

Παρουσίαση των ομάδων – Εκτιμήσεις

Mercedes AMG Petronas Motorsport

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Στο μοναδικό χειμερινό τριήμερο τεστ που έγινε στην πίστα του Μπαχρέιν, τα «Ασημί Βέλη» έδειξαν να μην έχουν βρει ακόμα τον ρυθμό τους και να αντιμετωπίζουν κάποια προβλήματα προσώρας. Η αξιοπιστία και το ασταθές πίσω μέρος της W12 προβληματίζουν, όσο και ο ρυθμός στον έναν γρήγορο γύρο. Σίγουρα κρύβουν κάτι, όπως σχεδόν κάθε χρόνο, θα είναι όμως αρκετό για να νικήσουν την πολύ δυνατή Red Bull;

Οδηγοί: Για πέμπτη σερί χρονιά το οδηγικό δίδυμο των Γερμανών θα είναι το ίδιο. Άλλωστε γιατί να αλλάξει; 4 σερί πρωταθλήματα μετράνε μαζί οι Hamilton - Bottas. Λέτε αν δεν πιάσει υψηλά στάνταρ απόδοσης ο Φινλανδός, να δούμε στα μισά τον Russell στη Mercedes;

Τι έκαναν πέρυσι: Διέλυσαν για ακόμη μία φορά τον ανταγωνισμό, κατακτώντας για 7η σερί χρονιά και τους δύο τίτλους. Ένα επίτευγμα μοναδικό στην ιστορία του θεσμού.

Εκτίμηση: Με τις αλλαγές στους κανονισμούς να είναι ελάχιστες, δύσκολα θα την «πατήσουν» στη Mercedes. Θεωρούμαι ότι εύκολα ή δύσκολα θα καταφέρουν να κατακτήσουν ένα ακόμη πρωτάθλημα, το 8ο στη σειρά. (Θέση 1η)

 

Red Bull Racing - Honda

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Τον καλύτερο χειμώνα της υβριδικής εποχής φαίνεται να διένυσε η αυστριακή εταιρία, που έδειξε εκπληκτική αξιοπιστία και σταθερότητα στο τριήμερο τεστ του Μπαχρέιν. Επιπλέον η ταχύτητα της νέας RB 16B δείχνει καλή, ενώ ο νέος κινητήρας της Honda δείχνει βελτιωμένος και δεν υστερεί όπως παλιά. Ευκαιρία λοιπόν να παλέψουν για κάποιοn τίτλο φέτος.

Oδηγικό δίδυμο: Πονεμένη ιστορία αποτελεί ο Νο2 οδηγός δίπλα στον εξαιρετικό Max Verstappen. Μετά τους Ricciardo, Gasly, σειρά του Albon να δει την πόρτα της εξόδου, με τον Sergio Perez να εξαργυρώνει το δυνατό του περσινό φινάλε και τη νίκη του στο GP του Μπαχρέιν.

Τι έκανε πέρυσι: Τερμάτισε σχετικά άνετα στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Πολύ πίσω από τη Mercedes και αρκετά μπροστά από τους υπόλοιπους.

Εκτίμηση: Θα είναι η χρονιά τους; Δείχνουν φέτος πιο έτοιμοι από ποτέ για να αγχώσουν για τα καλά τους μόνιμους πρωταθλητές της υβριδικής εποχής. Με ένα πιο σταθερό δίδυμο και ένα μονοθέσιο καλό εξαρχής, πιστεύουμε ότι θα παλέψουν για την 1η θέση, ωστόσο δεν θα καταφέρουν να εκθρονίσουν τους Γερμανούς της Mercedes. Σίγουρα 6-7 νίκες θα τις κατακτήσουν και σχετικά άνετα τη δεύτερη θέση. (Θέση 2η)

 

Mclaren F1 Team - Mercedes

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Παρά την αλλαγή κινητήριας μονάδας, κατάφεραν να «βολέψουν» τη νέα μονάδα ισχύος της Mercedes, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Έδειξαν σταθεροί και γρήγοροι στις δοκιμές, ενώ ο καινούριος διαχύτης της MCL35M, είναι πρωτοποριακός και στα όρια των κανονισμών. Αν και ο στόχος τους για επιστροφή στις νίκες ήταν για το 2022, το καλό φετινό ξεκίνημα τους άνοιξε την όρεξη και για κάποια νίκη φέτος.

Οδηγοί: Μπορεί και να έχει το πιο δυνατό φετινό δίδυμο οδηγών. Με τον έμπειρο Ricciardo να παίρνει τη θέση του Sainz, ενώ ο νεαρός και ελπιδοφόρος Norris θα τον πλαισιώσει.

Τι έκανε πέρυσι: Η 3η θέση μετά από αρκετά χρόνια, γιορτάστηκε για τη βρετανική ομάδα. Πλέον βάζει πλώρη για ψηλότερα.

Εκτίμηση: Ενώ λογικά έπρεπε να έχει μειονέκτημα, καθώς έπρεπε να αλλάξει σχεδίαση το πίσω μέρος του μονοθεσίου για το νέο μοτέρ, δείχνει σε καλή φόρμα. Η μάχη στο Midfield θα είναι πολύ σκληρή και θα πρέπει να δείξει σταθερότητα και εξέλιξη αν θέλει να επαναλάβει την περσινή επιτυχία. (Θέση 3η-5η). 

 

Aston Martin - Mercedes

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Δεν ξεκίνησαν όπως θα ήθελαν τη φετινή τους επιστροφή μετά από 60 χρόνια στη Formula 1. Συνεχόμενα προβλήματα στις χειμερινές δοκιμές δεν τους επέτρεψαν να κάνουν όσα χιλιόμετρα ήθελαν και να ελέγξουν καλύτερα το νέο τους μονοθέσιο. Βαμμένο στα πράσινα χρώματα, μιας φίρμας με μεγάλη ιστορία όπως η Aston Martin, με στόχο τα επόμενα χρόνια να πετύχει σημαντικές επιτυχίες.

Οδηγοί: Δίπλα στον γιο του αφεντικού της ομάδας, Lance Stroll, θα βρίσκεται ο τετράκις πρωταθλητής Vettel, που φέτος κάνει ένα νέο ξεκίνημα στην καριέρα του, μετά την αποτυχημένη θητεία του στη Ferrari. Ο Γερμανός θα τραβήξει κουπί φέτος, αφού ο μικρός Lance δεν δείχνει δυνατός πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Τι έκανε πέρυσι: Παρότι είχαν μονοθέσιο σχεδόν ισάξιο με τη Red Bull, κατάφεραν να βγουν μόλις 4οι, αφού δέχτηκαν και ποινή-αφαίρεσης 14 βαθμών για παράνομη αντιγραφή των αεραγωγών της Mercedes. Σίγουρα δεν πέτυχαν αυτό που το μονοθέσιο μπορούσε.

Εκτίμηση: Με τη μάχη, όπως αναφέραμε, στο midfield να είναι σκληρή και πολύ στενή, η Aston Martin με τα προβλήματα που εμφάνισε και το μέτριο δίδυμο πιλότων, σίγουρα ξεκινάει με το αριστερό τη φετινή προσπάθειά της. Θα έχει καλό μονοθέσιο εντούτοις, οπότε δεν την ξεγράφουμε. (Θέση 4η-6η). 

 

Alpine - Renault

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Μία «άγευστη» εικόνα εμφάνισε η Renault, πλέον Alpine, αφού δεν έδειξε κάτι το ιδιαίτερο στις δοκιμές που ολοκληρώθηκαν πριν 10 μέρες. Κάποιες σχεδιαστικές καινοτομίες δεν δείχνουν να έχουν δώσει το κάτι παραπάνω, ενώ το μόνο θετικό σημάδι είναι το ότι ο Alonso βρίσκεται σε καλή κατάσταση μετά την αποχή και τον τραυματισμό του.

Οδηγοί: Με τον Ricciardo να πηγαίνει στη Mclaren, η Renault έφερε πίσω των δις πρωταθλητή Fernando Alonso, μετά από διάστημα αποχής δύο χρόνων. Ο 40χρονός Ισπανός θα έχει δίπλα του τον Ocon, ένα μέτριο πιλότο που λογικά θα μας αποχαιρετίσει στο τέλος της χρονιάς.

Τι έκανε πέρυσι: Ανέβηκε δύο φορές στο βάθρο με τον Ricciardo και αν δεν είχε τα προβλήματα αξιοπιστίας και τον μέτριο Ocon, θα μπορούσε να βγει και τρίτη. Τελικά κατέληξε στην πέμπτη θέση.

Εκτίμηση: Χαμηλές οι προσδοκίες για φέτος, με την ομάδα να σκέφτεται το 2022 και το πώς θα εκμεταλλευτεί τις μεγάλες αλλαγές των κανονισμών. Με τον Alonso να προσφέρει την εμπειρία του και τον Ocon δίπλα του, δύσκολα θα καταφέρει να πετύχει κάτι καλύτερο από πέρυσι. Λογικά θα είναι η προτελευταία από τη μάχη του midfield. (Θέση 5η-6η). 

 

Scuderia Ferrari

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Τι να πει κανείς για την ιστορικότερη ομάδα της F1. Η προετοιμασία τους για φέτος κύλησε ομαλά, με το νέο μονοθέσιο, την SC21, να δείχνει αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με την περσινό. Οι δύο πιλότοι μίλησαν για βελτίωση σε όλους τους τομείς, ωστόσο η διαφορά πέρυσι σε μερικές πίστες άγγιζε τα 2 δευτερόλεπτα. Βρήκαν χρόνο, ωστόσο φετινό ταβάνι τους θα είναι η τρίτη θέση. Πράγμα απογοητευτικό όπως και να το δεις.

Οδηγοί: Δίπλα στον πολλά υποσχόμενο Charles Leclerc, που οι Ιταλοί έχουν ποντάρει πολλά, θα βρίσκεται ο πολύ σταθερός τα τελευταία χρόνια Carlos Sainz. Ο Ισπανός δεν θα δημιουργήσει μπελάδες και λογικά δεν θα αντιμετωπίσουν ξανά τα περσινά περιστατικά.

Τι έκαναν πέρυσι: Η χειρότερη χρονιά από το 1980 για τη Scuderia. Οι Ιταλοί τερμάτισαν στην 6η θέση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών και έμειναν χωρίς νίκη για πρώτη φορά μετά το 2016.

Εκτίμηση: Φέτος θα ανακάμψουν και θα παλέψουν στα ίσια με τις ομάδες του midfield. Έχουν καλό οδηγικό δίδυμο και γενικά έχουν βελτιωθεί. Το πόσο αυτό αρκεί θα φανεί. Οπότε από 3η μέχρι 5η θέση, με την πλάστιγγα να γέρνει προς την 5η. (Θέση 3η-5η). 

 

Alpha Tauri - Ηonda

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Η μικρή ομάδα της Red Bull έδειξε ενθαρρυντικό πρόσωπο στις δοκιμές που έγιναν στο Μπαχρέιν. Ο κινητήρας της Honda είναι βελτιωμένος και το μονοθέσιο δείχνει καλύτερο από το περσινό. Έγραψαν αρκετά χιλιόμετρα και πήραν δεδομένα, που σίγουρα θα βοηθήσουν τη μαμά εταιρία. Άλλωστε τα ελαστικά, ο κινητήρας και το κιβώτιο είναι κοινά με τη Red Bull.

Οδηγοί: Δίπλα στον εξαιρετικό πέρυσι Gasly, θα βρίσκεται ένας νεαρός Ιάπωνας που κάνει φέτος το ντεμπούτο του στη F1. Το όνομα αυτού Yuki Tsunoda, ένας από τους τρεις νέους πιλότους και μάλιστα αυτός που έδειξε την καλύτερη εικόνα. Περιμένουμε αρκετά από τον Ιάπωνα φέτος.

Τι έκαναν πέρυσι: Τερμάτισαν στην έκτη θέση στη βαθμολογία των Κατασκευαστών. Πέτυχαν τη 2η νίκη της ιστορίας τους, με τον Gasly στη Μόντσα. Είχαν μία καλή χρονιά.

Εκτίμηση: Η φετινή χρονιά θα βρει την ιταλική ομάδα να παλεύει για την 5η-6η θέση. Λογικά θα είναι στη μάχη του midfield, αλλά στο τέλος λογικά αυτή θα κλείσει αυτό το μεσαίο group ομάδων. Ίσως καταφέρει να περάσει την Alpine. (Θέση 7η). 

 

Alfa Romeo Racing - Ferrari

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Εκεί που την περιμέναμε είναι η μικρή ιταλική ομάδα, με τις δοκιμές να εξελίχθηκαν φυσιολογικά για την ομάδα, χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας. Οι χρόνοι της ήταν 3-4 δέκατα καλύτεροι από Williams και Haas και λογικά θα βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Αν ο κινητήρας της Ferrari είναι πολύ καλύτερος, μπορεί να πλησιάσει και την Alpha Tauri, που όμως είναι πολύ δύσκολο σενάριο.

Οδηγοί: Καμία αλλαγή στο οδηγικό της δίδυμο. Ο έμπειρος Kimi Raikkonen, που έκλεισε τα 41 του πριν μερικούς μήνες, θα έχει και φέτος για ομόσταβλό του τον Ιταλό Giovinazzi.

Τι έκαναν πέρυσι: Κατέκτησαν την όγδοη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Η εμπειρία του Kimi τους βοήθησε πολύ, καθώς κατέκτησε 7 βαθμούς και θα μπορούσε και παραπάνω, αν το μονοθέσιο ήταν λίγο καλύτερο και η ομάδα δεν έκανε λάθη στρατηγικής.

Εκτίμηση: Θα είναι η καλύτερη ομάδα του τελευταίου group, μπροστά από Williams και Haas. Μερικοί βαθμοί είναι ο εφικτός στόχος και αν ο Kimi το έχει ακόμα, θα τα καταφέρει. (Θέση 8η). 

 

Haas F1 Team - Ferrari

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: H αμερικανική ομάδα, που φέτος έχει βάψει το μονοθέσιο της στα χρώματα της Ρωσίας λόγω των χρημάτων που λαμβάνει από τους χορηγούς του Mazepin, θα είναι κατά πάσα πιθανότητα η τελευταία ομάδα. Έχει δηλώσει ότι δεν θα εξελίξει το μονοθέσιο της μέσα στη χρονιά και θα επικεντρωθεί στο 2022. Ότι κάνει λοιπόν στους πρώτους αγώνες, μπας και καταφέρει να πετύχει κάποιον βαθμό.

Οδηγοί: Μετά από αρκετά χρόνια και πολλές ταλαιπωρίες με το δίδυμο Grosjean - Magnussen, αποφάσισε να αλλάξει άρδην το δίδυμο της και να δώσει τόπο στα νιάτα. Ο γιος του πολυπρωταθλητή Schumacher, o Μick, μαζί με τον Ρώσο Mazepin, θα είναι οι δύο οδηγοί που θα προσπαθήσουν να πάρουν έστω και έναν βαθμό φέτος.

Τι έκανε πέρυσι: Τερμάτισε προτελευταία με μόλις τρεις βαθμούς συγκομιδή. Κακή χρονιά για την αμερικανική ομάδα, με τον Steiner σίγουρα να μην είναι ευχαριστημένος.

Εκτίμηση: Η φετινή χρονιά δεν αναμένεται ευκολότερη για τη Haas. Μάχη θα δώσει με την Alfa Romeo και τη Williams, αλλά δύσκολα θα μπορέσει να ξεκολλήσει από το τέλος του Grid. Θεωρούμε ότι θα είναι η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος. (Θέση 10η). 

 

Williams Racing - Mercedes

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: H πρώτη σεζόν μετά από 45 χρόνια που δεν θα υπάρχει Williams στην ομάδα. Η ομάδα, με τη νέα αμερικανική ιδιοκτησία, κάνει μία καινούρια αρχή και πλέον με περισσότερη ρευστότητα μπορεί να βλέπει το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Για φέτος στόχος είναι να ξεκολλήσει από την τελευταία θέση και να επιστρέψει στους βαθμούς, που σε ροή αγώνα έχει να δει από το 2018.

Οδηγοί: Ο George Russell θα ηγηθεί και φέτος της ομάδας. Δίπλα του θα έχει τον μετριότατο Latifi, που ελέω χορηγών έχει θέση και φέτος στην ομάδα του Grove.

Τι έκανε πέρυσι: Πολύ κακή χρονιά, που τελείωσε χωρίς να καταφέρει να κατακτήσει ούτε ένα πόντο. Είχε αρκετή ατυχία με τον Russell, που έφτασε κοντά σε μερικούς αγώνες, αλλά διάφορα λάθη τους στοίχισαν.

Εκτίμηση: Θα είναι καλύτερη φέτος, λογικά θα παλέψει στα ίσα στο τέλος με τις Haas και τις Alfa Romeo. Θα πάρει κάποιον βαθμό, αλλά δύσκολα να δούμε κάτι εντυπωσιακό. (Θέση 9η).

 

Θα κλείσουμε με κάποιες ενδιαφέρουσες μακροχρόνιες προτάσεις για το φετινό πρωτάθλημα της  Formula 1. Έχουμε επιλέξει επτά σημεία για όλα τα γούστα. Μικρές και μεγάλες αποδόσεις που πιστεύουμε ότι θα μας δικαιώσουν στο φινάλε της χρονιάς. Παρακάτω μπορείτε να δείτε και τα επτά σημεία που επιλέξαμε:

Πρόταση: Συνολικές νίκες Mercedes: Under 15.5 / 2.00      Bet365,        Ποντάρισμα   20.00

Πρόταση: Συνολικές νίκες Verstappen: Over 4.5 / 1.97     Interwetten,   Ποντάρισμα   20.00

Πρόταση: Head to Head: Vettel vs Stroll: Vettel / 1.65      Stoiximan,     Ποντάρισμα   20.00

Πρόταση: Under 13.5 νίκες: L. Hamilton  /  1.83                Bet365,          Ποντάρισμα   20.00

Πρόταση: Νικητής χωρίς Mercedes - Red Bull - Ferrari: Mclaren / 2.05  Interwetten  Ποντάρισμα 15.00

Πρόταση: Συνδυασμός: H Αston Martin να τερματίσει ψηλότερα από την Alpine, o Vettel ψηλότερα από τον Stroll, ο Schumacher ψηλότερα από τον Mazepin και τα Hat Tricks (Pole, νίκη, ταχύτερος γύρος) να είναι Over 3.5: Ναι / 7.50 StoiximanΠοντάρισμα   20.00

Πρόταση: Συνδυασμός: Alpine να τερματίσει ψηλότερα από Alpha Tauri, η Aston Martin ψηλότερα από τη Ferrari και ο Mazepin να είναι ο οδηγός με τις περισσότερες εγκαταλείψεις στη σεζόν: Nαι / 15.00 Stoiximan,  Ποντάρισμα  15.00 

 

Καλή χρονιά να έχουμε φίλοι μου, με μεγάλη δράση, μάχες, θέαμα και φυσικά πολλά κέρδη για όλους μας. Σίγουρα θα είναι πολύ ανταγωνιστικό και περισσότερο αμφίρροπο από το περσινό. Ευχόμαστε να δούμε μάχη μέχρι εσχάτων μεταξύ της Mercedes και της Red Bull. Μάχη και για την τρίτη θέση, ανάμεσα σε τρεις, τέσσερις, ακόμα και πέντε ομάδων. Να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ των ομάδων και να μην γνωρίζουμε από πριν τον νικητή. Έτσι θα έχουμε και περισσότερες στοιχηματικές επιλογές.

Και φέτος ο F1Addict θα σας συντροφεύει με τρεις στήλες σε κάθε τριήμερο αγώνα της F1. Σας περιμένουμε στην παρέας μας και ελπίζουμε και φέτος να είναι συναρπαστικό και επικερδές το ταξίδι μας.

F1Addict

 

21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 1114 | Υπεύθυνο Παιχνίδι

21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ: 1114| Παίξε Υπεύθυνα

21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 2109237777 | Παίξε υπεύθυνα
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις διαθέσιμοι στο novibet.gr/info/oroi

*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις

Περισσότερα άρθρα
kipello_icon
Top Στοιχηματικές
λογότυπο Stoiximan
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.5
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.5
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Pamestoixima.gr
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.6
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.6
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Novibet
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.1
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.1
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Bwin
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.2
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.2
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Betsson
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.4
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.4
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Fonbet
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.6
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.6
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Bet365
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.3
☆☆☆☆☆
★★★★★
9.3
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Netbet
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.7
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.7
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
λογότυπο Interwetten
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.3
☆☆☆☆☆
★★★★★
8.3
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ