Preview: Formula 1, 2019

Preview: Πρωτάθλημα Formula 1, 2019

Επιτέλους η αναμονή έλαβε τέλος. Είμαστε μόλις λίγες μέρες από την αρχή του 70ου παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. Όπως κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια, έτσι και φέτος η αρχή θα γίνει από το μαγευτικό μητροπολιτικό πάρκο του Albert Park, στην Μελβούρνη της Αυστραλίας.

Και σε αυτό το φετινό ταξίδι –μαραθώνιο θα λέγαμε – θα σας ξεναγήσει ο F1Addict. Είναι ο έκτος χρόνος που θα περάσουμε παρέα, με δυνατές και ενδιαφέρουσες προτάσεις και σημεία, με στήλες για ελεύθερα, δοκιμαστικά και αγώνα. Το ταξίδι ξεκινά το τριήμερο 15-17 Μαρτίου με τον αγώνα της Αυστραλίας και θα ολοκληρωθεί –για πρώτη φορά στα χρονικά – μήνα Δεκέμβριο (1 Δεκεμβρίου) με τον αγώνα του Abu Dhabi.

Τη χρονιά που προηγήθηκε, ο Lewis Hamilton κατέκτησε τον πέμπτο του παγκόσμιο στέμμα, καθώς επικράτησε στο φινάλε του μεγάλου του αντιπάλου, Sebastian Vettel. Το 2018 ήταν μία καλή χρονιά από άποψη ανταγωνισμού και θεάματος, με πέντε οδηγούς να χρίζονται νικητές, καθώς και τρεις ομάδες – Mercedes, Ferrari, Red Bull – να γεύονται τη χαρά της νίκης.

Το φετινό πρωτάθλημα αναμένεται να έχει τεράστιο ενδιαφέρον, παρότι οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς δεν είναι μεγάλες. Η Ferrari δείχνει έτοιμη μετά από χρόνια να κατακτήσει τον τίτλο και να εκθρονίσει την Mercedes από την κορυφή, ενώ αναμένουμε να δούμε και πως θα τα πάει ο ενδιαφέρων συνδυασμός Red Bull-Honda. Ελπίζουμε να δούμε ένα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα με πολύ θέαμα και μονομαχίες τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.

Η κρατική τηλεόραση της ERT εξασφάλισε το full πακέτο για την μετάδοση όλου του τριημέρου των αγώνων. Έτσι θα έχουμε μετάδοση των ελεύθερων δοκιμών, των κατατακτήριων και του αγώνα από ελεύθερη τηλεόραση, κάτι πολύ καλό για το άθλημα. Η συμφωνία είναι τριετής και έχει διάρκεια μέχρι το 2021. Η CosmoteTV θα εξακολουθήσει να δείχνει και αυτή την F1, όπως κάνει ανελλιπώς από το 2011.

Το αναλυτικό πρόγραμμα των αγώνων για το 2019:

Το φετινό καλεντάρι της F1 περιλαμβάνει 21 αγώνες και είναι το ίδιο με πέρυσι. Μόνη διαφορά είναι η αλλαγή θέσης του GP Η.Π.Α με το GP Μεξικού.

Pinakas_formula1_2

 

Αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς:

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, υπάρχουν ορισμένες σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, χωρίς ωστόσο να είναι σαρωτικές. Μένει να δούμε πως θα επηρεάσουν την κάθε ομάδα:

Η αύξηση του ορίου καυσίμου κατά τη διάρκεια του αγώνα από τα 105 kg  ανεβαίνει στα 110 kg. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα οι οδηγοί να πιέζουν  περισσότερο τις υβριδικές τους μηχανές κατά την διάρκεια του αγώνα.

Το βάρος του οδηγού θα υπολογίζεται πλέον ξεχωριστά από του μονοθεσίου, πράγμα που σημαίνει πως οι οδηγοί με μεγαλύτερο βάρος δεν θα έχουν μειονέκτημα.

Οι οδηγοί θα φορούν βιομετρικά γάντια, ώστε να αυξηθεί η ασφάλεια αλλά να διευκολυνθεί και τυχόν ανάγκη διάσωσης.

Έχουμε σημαντικές αλλαγές στην αεροδυναμική και ιδιαίτερα στο σχεδιασμό της πίσω πτέρυγας και του πατώματος των μονοθεσίων. Οι αλλαγές αυτές αποσκοπούν στην βελτίωση των προσπερασμάτων και του θεάματος, επιτρέποντας τους οδηγούς να μένουν κολλημένοι πίσω από το προπορευόμενο μονοθέσιο.

Έχουμε αλλαγές και στα ελαστικά της Pirelli για την νέα χρονιά. Οι πολλές και διαφορετικές στο χρωματισμό (σιρίτι) γόμες δεν βοηθούσαν τους τηλεθεατές στην κατανόηση του τι έβλεπαν. Έτσι αποφάσισαν να υπάρχουν μόνο τρία χρώματα σε κάθε αγώνα του 2019, καθώς και πέντε διαφορετικές γόμες ελαστικών: λευκό για την πιο σκληρή σύνθεση του τριημέρου, κίτρινο για τη μεσαία και κόκκινο για την πιο μαλακή σύνθεση. Συνολικά, θα υπάρχουν πέντε διαθέσιμες συνθέσεις καθ’ όλη την διάρκεια της σεζόν. Θα έχουν αρίθμηση από το 1 έως το 5, ξεκινώντας από την πιο σκληρή (1) και φτάνοντας στην πιο μαλακή (5). Σε κάθε αγώνα η γόμα με το άσπρο σιρίτι θα είναι η πιο σκληρή γόμα από τις επιλεγμένες, με κίτρινο θα είναι η μεσαία, ενώ με το κόκκινο θα είναι η πιο μαλακή.

Η Liberty Media, η νέα ιδιοκτήτρια της F1 εδώ και δύο χρόνια, σκοπεύει το 2019 να είναι σε θέσει να παρουσιάζει περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες στους τηλεθεατές από τον μαγικό κόσμο της F1, να συνεχίσει την προώθηση του αθλήματος μέσα από τα Social Media, καθώς και να βελτιώσει την εικόνα του σπορ μέσα από διάφορα event που θα γίνονται κατά την διάρκεια της χρονιάς.

Η αποχώρηση:

Ο Fernando Alonso αποχωρεί από την Formula 1, ύστερα από 18 χρόνια. Κατάφερε να στεφθεί δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με την Renault (2005,2006). Το 2019 θα αγωνιστεί στο WEC, ενώ θα πάρει μέρος στις 24 ώρες του Le Mans και στον αγώνα της Indianapolis, στοχεύοντας το Triple Crown.

Παρουσίαση των ομάδων – Εκτιμήσεις

Mercedes AMG Petronas Motorsport

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Οι πρωταθλητές είχαν ένα ήρεμο χειμώνα με πολλή δουλειά. Το νέο τους μονοθέσιο φαίνεται καλό, αλλά χρειάζεται δουλειά για να βγάλει την απόδοση που εκτιμούν όλοι στην ομάδα πως έχει. Στις δοκιμές επικεντρώθηκαν σε stint μεγάλων αποστάσεων και μόνο την τελευταία μέρα έκαναν γύρους με μικρό φορτίο καυσίμου. Αν και ξεκίνησαν λίγο «νωχελικά», μέρα με τη μέρα βελτιώνονταν και έδειξαν ότι και φέτος θα παλέψουν για τους δύο τίτλους.

Οδηγοί: Καμία αλλαγή στους οδηγούς της δεν έκανε η Mercedes. Για τρίτη σερί χρονιά ο Lewis Hamilton και ο Valtteri Bottas θα αποτελέσουν το οδηγικό δίδυμο των Ασημί Βελών.

Τι έκαναν πέρυσι: Κατέκτησαν και τους δύο τίτλους, για πέμπτη σερί χρονιά. Ωστόσο δυσκολεύτηκαν περισσότερο από κάθε άλλη φορά και σε πολλούς αγώνες ήταν πιο αργοί από την Ferrari (κυρίως), αλλά και την Red Bull.

Εκτίμηση: Θα πρωταγωνιστήσουν και φέτος, αλλά φαίνεται ότι η κυριαρχία τους φτάνει σιγά σιγά στο τέλος. Δεν ξεκινάνε την χρονιά ως φαβορί, κάτι που έχει να συμβεί από το 2013. Θα παλέψουν όμως με την Ferrari και για τους δύο τίτλους. Βλέπουμε πιθανό να μοιραστούν τους τίτλους. (Θέση 1η-2η).

Scuderia Ferrari

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Άλλος ένας πολύ καλός χειμώνας για την κόκκινη ομάδα. Η Scuderia εδώ και τρία χρόνια ξεκινάει πολύ καλά στις δοκιμές του χειμώνα, αλλά στην πορεία χάνει τον βηματισμό της. Φέτος έχουν ένα εξαιρετικό μονοθέσιο που δείχνει να δουλεύει παντού, να είναι δυνατό και στα μεγάλα stint, αλλά και στον έναν γρήγορο γύρο.

Οδηγοί: Ο Kimi Raikkonen αποχώρησε για την Alfa Romeo και την θέση του στη Ferrari πήρε ο νεαρός Μονεγάσκος Charles Leclerc. Ο Vettel παραμένει στην ομάδα, αλλά η πίεση αυξάνεται γι’ αυτόν. Ο Γερμανός πρωταθλητής δεν έχει ακόμη πανηγυρίσει κάποιον τίτλο με την Ferrari ύστερα από τέσσερα χρόνια. Τα πράγματα δυσκολεύουν για αυτόν και με την παρουσία του Leclerc,, ενός νέου και πολλά υποσχόμενου πιλότου. To 2019 είναι η τελευταία του ευκαιρία για τίτλο με την Scuderia.

Τι έκαναν πέρυσι: Αν το δούμε με βάσει τους αριθμούς και την απόδοση του μονοθεσίου, ήταν μία καλή χρονιά για την Ferrari. Αν σκεφτούμε όμως τα λάθη που έγιναν, χάνοντας την ευκαιρία να παλέψουν μέχρι τέλους για τους τίτλους και ότι συνεχίζουν για 11 χρονιά χωρίς κάποιο τίτλο, τότε δεν ήταν και η ιδανική χρονιά. Εν πάση περιπτώσει, πήραν την 2η θέση στους Κατασκευαστές, πετυχαίνοντας 6 νίκες.

Εκτίμηση: Ξεκινάνε ως φαβορί. Ο ίδιος ο Hamilton θεωρεί ότι βρίσκονται μισό δευτερόλεπτο μπροστά. Δεν ξέρουμε αν είναι υπερβολικός, αλλά η Ferrari δείχνει πολύ δυνατή. Αν δεν κατακτήσει κάποιον τίτλο φέτος θα μιλάμε για αποτυχία, όσες νίκες και αν πάρει. (Θέση 1η-2η).

Aston Martin Red Bull Racing

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: H μετάβαση από τις μονάδες ισχύος της Renault σε αυτούς τις Honda δεν δείχνει να επηρεάζει του ταύρους. Ένας φυσιολογικός χειμώνας, με πολλά χιλιόμετρα για να κατανοήσουν το νέο μονοθέσιο και την νέα μονάδα ισχύος της ιαπωνικής εταιρίας. Έως στιγμής δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα αξιοπιστίας και η μονάδα ισχύος της Honda δείχνει αρκετά καλή σε σχέση με το παρελθόν.

Οδηγικό δίδυμο: Ο Max Verstappen θα είναι το πρώτο βιολί και φέτος για τους ταύρους. Μετά την αποχώρηση του Ricciardo, ο Pierre Gasly προωθήθηκε από την Toro Rosso και θα αποτελέσει τον ομόσταυλο του Ολλανδού.

Τι έκανε πέρυσι: Τερμάτισε στην τρίτη θέση των Κατασκευαστών, κατακτώντας 4 νίκες, δύο με τον Verstappen και δύο με τον Ricciardo. Μπορεί να ξεκίνησε λίγο πιο πίσω από την Ferrari και την Mercedes, αλλά στο τέλος της χρονιάς έδειξε πολύ δυνατή.

Εκτίμηση: Πρέπει να περιμένουμε τους 2-3 πρώτους αγώνες για ασφαλή συμπεράσματα. Δείχνουν πάντως να μην έχουν χάσει την δύναμη τους, αλλά δύσκολα θα χτυπήσουν τους δύο τίτλους. Θα είναι λογικά η τρίτη δύναμη και φέτος, στοχεύοντας σε 2-3 νίκες μέσα στη χρονιά. (Θέση 3η-4η).

Renault

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Τα χρόνια της αναμονής για κάτι καλό τελείωσαν για την γαλλική ομάδα. Φέτος ο πήχης αρχίζει και ανεβαίνει και στόχος της ομάδας είναι να πλησιάσει περισσότερο τις τρεις κορυφαίες ομάδες και να ανέβει 2-3 φορές στο βάθρο. Το μονοθέσιο έδειξε αξιόπιστο στις δοκιμές του χειμώνα αλλά η ταχύτητα του παραμένει ερωτηματικό.

Οδηγοί: Ένα από τα πιο ισχυρά δίδυμα θα έχει φέτος η Renault. Δίπλα στον Nico Hulkenberg θα βρίσκεται ο Daniel Ricciardo, στην μεταγραφή της χρονιάς.

Τι έκανε πέρυσι: Πήρε την 4η θέση στους Κατασκευαστές, ωστόσο δεν κατάφερε να ανέβει ούτε μία φορά στο βάθρο.

Εκτίμηση: Θα πρέπει να περιμένουμε τους πρώτους αγώνες για να έχουμε πιο ασφαλή εικόνα. Θα βρίσκονται πιο κοντά στις Red Bull, αλλά δύσκολα θα τις απειλήσουν. Πρέπει να έχουν τα νώτα τους στραμμένα στις Mclaren και Alfa Romeo που δείχνουν δυνατές. (Θέση 4η-6η).

Haas F1 Team

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Μία από τις δύο ομάδες δορυφόρους της Ferrari. Η αμερικανική ομάδα θα αγωνίζεται με το παλιό μοτέρ της Ferrari, κάτι που σίγουρα θα την επηρεάσει. Έδειξε καλή εικόνα στις δοκιμές, ωστόσο την περιμένουμε χειρότερη από πέρυσι.

Οδηγοί: Ο Romain Grosjean θα παραμείνει και φέτος στην ομάδα, όπως και ο Kevin Magnussen. Καμιά αλλαγή συνεπώς.

Τι έκανε πέρυσι: Πολύ καλή χρονιά, ήταν ουσιαστικά η τέταρτη δύναμη, προδόθηκε όμως από τα λάθη της ομάδας και των οδηγών της.

Εκτίμηση: Θα είναι χειρότερη από πέρυσι. Θα παλέψει με την Toro Rosso και την Mclaren για μία θέση στην εξάδα. (Θέση 6η-8η).

Mclaren F1 Team

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Μετά από αρκετά χρόνια, η Mclaren βίωσε ένα πολύ καλό χειμώνα. Το νέο της μονοθέσιο δείχνει πολύ σταθερό και αξιόπιστο. Παρά τα μικρά προβλήματα που αντιμετώπισαν στις δοκιμές, έδειξαν καλή ταχύτητα και ένα μονοθέσιο που μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω. Δεν θα παλέψουν φυσικά για νίκες, ωστόσο θα ξεφύγουν από τις τελευταίες θέσεις του Grid.

 Οδηγοί: O Fernando Alonso αποχώρησε και συνεχίζει ως πρεσβευτής της Mclaren. Tην θέση του στην ομάδα πήρε ο συμπατριώτης του Carlos Sainz, που μαζί με τον νεαρό και φέρελπι Norris θέλουν να επαναφέρουν την ομάδα στην πρώτη πεντάδα του πρωταθλήματος.

Τι έκανε πέρυσι: Είχε μικρή βελτίωση σε σχέση με τα τρία καταστροφικά χρόνια με τη Honda. Κατέλαβε την έκτη θέση στους Κατασκευαστές.

Εκτίμηση: Προσδοκίες μεγάλες δεν υπάρχουν, αν και θα έπρεπε για μία ομάδα που μετράει 12 τίτλους Οδηγών. Στόχος είναι να τα πάνε καλύτερα από πέρυσι και θεωρούμε πως σε ένα βαθμό θα το πετύχουν (Θέση 5η-7η).

Racing Point F1 team

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Η νέα εποχή στην πρώην Force India και πλέον Racing Point δεν ξεκίνησε με τον ιδανικό τρόπο. Στις δοκιμές του χειμώνα αντιμετώπισαν αρκετά θέματα με το μονοθέσιο τους, που δεν δείχνει να έχει την ταχύτητα να ανταγωνιστεί τις άλλες ομάδες, πλην της Williams.

Οδηγοί: O Esteban Ocon αποτελεί παρελθόν από την ομάδα. Δίπλα στο Μεξικανό Sergio Perez θα βρίσκεται ο γιος του νέου ιδιοκτήτη της ομάδα, ο Lance Stroll.

Τι έκανε πέρυσι: Συνολικά μάζεψε 111 βαθμούς και θα είχε εξασφαλίσει την 5η θέση στους Κατασκευαστές. Με την αλλαγή της ιδιοκτησίας όμως, αφαιρέθηκαν οι βαθμοί που είχε εξασφαλίσει μέχρι τον ενδέκατο αγώνα. Έτσι κατέληξε στην έβδομη θέση.

Εκτίμηση: Δύσκολη χρονιά αναμένεται για την Racing Point. Δεν φαίνεται να μπορεί να πραγματοποιήσει τις καλές τελευταίες χρονιές της. Το δίδυμο των οδηγών της δεν είναι πολύ υψηλού επιπέδου και λογικά θα την βρούμε στις τελευταίες θέσεις (Θέση 7η-9η).

Alfa Romeo Racing

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Πολύ καλά πήγαν οι δοκιμές για την δεύτερη ομάδα της Ferrari. Έχοντας την στήριξη της Scuderia, είναι λογικό να έχουν υψηλές προσδοκίες. Μετά την περσινή καλή χρονιά, φέτος φαίνεται ότι θα είναι ακόμα καλύτεροι.

Οδηγοί: Η επιστροφή του Kimi Raikkonen στην ομάδα που έκανε το ντεμπούτο του το μακρινό 2001 είναι γεγονός. Δίπλα στον Φινλανδό πρωταθλητή θα βρίσκεται ο Ιταλός Antonio Giovinazzι. Η Ferrari θα έχει τα μάτια της στραμμένα στο τι κάνει ο Ιταλός.

Τι έκαναν πέρυσι: Κατέλαβαν την όγδοη θέση, αφού ουσιαστικά μόνο ο Leclerc έφερνε βαθμούς στην ομάδα.

 Εκτίμηση: Θα είναι τόσο καλή που θα απειλήσει την Red Bull; Ή θα παλέψει με τις Toro Rosso και Haas. Δύσκολος γρίφος για την ιταλική ομάδα, που σίγουρα θα μας εκπλήξει σε ορισμένους αγώνες.  (Θέση 4η-7η).

Red Bull Τοro Rosso – Ηonda

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Η ιταλική ομάδα δείχνει ότι θα έχει μία καλύτερη σεζόν από την περσινή. Η δεύτερη χρονιά της με τις μονάδες ισχύος της Honda, την βοήθησαν να εξοικειωθεί περισσότερο με τους ιαπωνικούς κινητήρες. Έδειξε καλό ρυθμό και αξιοπιστία στις δοκιμές και ξεκινάει την χρονιά σε καλύτερη βάση από πέρσι

 Οδηγοί: Ο Danil Kvyat επιστρέφει στην ομάδα, εκεί που έκανε το ντεμπούτο του το 2014. Δίπλα του ο νεαρός Alex Albon που θα κάνει το ντεμπούτο του στη F1. Δύο οδηγοί από την Ρωσία και την Ταϊλάνδη αντίστοιχα. Άνοιγμα στις αγορές αυτές ή το χρήμα ήταν αυτό που οδήγησε τους μικρούς ταύρους στην επιλογή αυτή;

Τι έκαναν πέρυσι: Προτελευταία θέση, αλλά με δύο πολύ καλά αποτελέσματα σε Μπαχρέιν (4η) και σε Ουγγαρία (5η).

 Εκτίμηση: Θα τα πάει καλύτερα σε σχέση με πέρυσι, χωρίς όμως να έχει κάποια συνταρακτική πρόοδο. (Θέση 6η-8η).

Williams Racing

Προετοιμασία-Χειμερινές δοκιμές: Η ομάδα του Grove δεν διανύει και την καλύτερη περίοδο της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι έχασε τις 2,5 πρώτες μέρες των χειμερινών δοκιμών επειδή δεν είχε έτοιμο το μονοθέσιο της. Βρίσκεται πολύ πίσω σε σχέση με τις άλλες ομάδες και είναι σχεδόν βέβαιο ότι τουλάχιστον στην αρχή του πρωταθλήματος οι δύο οδηγοί της θα κάνουν κατάληψη των δύο τελευταίων θέσεων του Grid. Επίσης φαίνεται να την πληρώνει ο έμπειρος τεχνικός διευθυντής Paddy Lowe, που του δόθηκε άδεια και θα λείψει από την Μελβούρνη.

Οδηγοί: Καινούριο εντελώς δίδυμο θα έχει η βρετανική ομάδα. Τις θέσεις των Sirotkin-Stroll θα πάρουν ο George Russell, πρωταθλητής του GP2 και ο Robert Kubica που επιστρέφει στη F1 ύστερα από 9 χρόνια.

Τι έκανε πέρυσι: Τελευταία και καταϊδρωμένη. Μάζεψε μόλις εφτά βαθμούς, όταν η Toro Rosso που τερμάτισε μία θέση πιο ψηλά είχε 33 βαθμούς.

 Εκτιμησή: Κατά 90% θα είναι η 10η ομάδα του Grid. Δεν έχει ακόμα καταφέρει να φτάσει σε ρυθμό τις υπόλοιπες ομάδες. Θα είναι δύσκολοι οι πρώτοι αγώνες της χρονιάς. Έχει όμως ένα αρκετά ενδιαφέρον οδηγικό δίδυμο που μπορεί να την βοηθήσει.  (Θέση 10η).

Θα κλείσουμε με κάποιες ενδιαφέρουσες μακροχρόνιες προτάσεις για το φετινό πρωτάθλημα της  Formula 1. Βρήκαμε ορισμένα σημεία, που θεωρούμε ότι θα βγουν και σε καλές αποδόσεις. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα σημεία που επιλέξαμε:

Πρόταση: Καλύτερη Θέση Κατασκευαστών: Renault vs Racing Point: Renault / 2.08 Stoiximan 30.00.

Πρόταση: Συνολικές Pole Positions Charles Leclerc: Οver 1.5 / 2.25  Stoiximan 20.00.

Πρόταση: Θα τερματίσει στους πρώτους 3: Charles Leclerc / 2.00 Stoiximan 20.00

ΠρότασηKαλύτερη θέση: Bottas vs Verstappen: Βottas / 2.25 Stoiximan 20.00

Καλή χρονιά να έχουμε φίλοι μου, με ακόμα περισσότερη δράση, μάχες, θέαμα και φυσικά καλά κέρδη για όλους. Περιμένουμε μία πολύ ενδιαφέρουσα και σκληρή μάχη μεταξύ της Ferrari και της Mercedes. Από κοντά αναμένεται και η Red Bull. Και φέτος ο F1Addict θα είναι μαζί σας με τρεις στήλες για κάθε τριήμερο αγώνα της F1. Την Παρασκευή με το preview του εκάστοτε αγώνα, πολλές φορές και με σημεία για ποντάρισμα. Σάββατο με τις επιλογές μας για τις κατατακτήριες και φυσικά την Κυριακή με πολλά και δυνατά σημεία για όλα τα γούστα. Καλό πρωτάθλημα να έχουμε.

F1Addict

Comments

Γιατί στο Foxbet;
To Foxbet βρίσκεται στον αέρα από το 2011 και συνεχίζει ελεύθερο και ανεξάρτητο χάρη στη δική σας καθημερινή υποστήριξη. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας τόσο για μένα όσο και για όλη τη Foxbet-ική ομάδα η σωστή και αξιόπιστη στοιχηματική σας ενημέρωση είναι απόλυτη προτεραιότητα. Στο νέο Foxbet δώσαμε βαρύτητα στην εύκολη πλοήγηση με λίγα κλικ, σε νέες υπηρεσίες όπως εμπλουτισμένα στατιστικά ή εργαλεία και στο mobile site μας. Σας εύχομαι καλή σεζόν με πολλά κέρδη!  
previews

Αξιολόγηση Στοιχηματικών

Η έμπειρη ομάδα του Foxbet αξιολογεί και βαθμολογεί τις υπηρεσίες των στοιχηματικών ιστοσελίδων σε 8 διαφορετικές κατηγορίες. Δείτε όλες τις σημαντικές πληροφορίες για κάθε στοιχηματική πλατφόρμα συγκεντρωμένες σε ένα πίνακα.

Live Στοίχημα Με Ήχο

Οι live tipsters του Foxbet δίνουν καθημερινά τις προτάσεις τους, τις οποίες βλέπετε σε πραγματικό χρόνο με αυτόματη ανανέωση στην κεντρική σελίδα. Στη σελίδα Live Betting υπάρχει και ηχητική ειδοποίηση για νέα προγνωστικά.

Δωρεάν Προγνωστικά Στοιχήματος

Oι tipsters μας δίνουν τις προγνωστικά στοιχήματος δωρεάν μέσα από την προσωπική τους στήλη. Με μία απλή καταχώρηση του email σας, μπορείτε να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση για τα σημερινά προγνωστικά στοιχήματος.

Σύγκριση Στοιχηματικών

Βρείτε εύκολα την στοιχηματική που σας ταιριάζει με το Bookie Finder, συγκρίνετε τις υπηρεσίες των στοιχηματικών ιστοσελίδων με τη H2H σύγκριση. Στο Foxbet δεν προτείνουμε απλά bookmakers, αλλά σας δίνουμε όλα τα εργαλεία για να επιλέξετε την καλύτερη στοιχηματική για εσάς.

Θεωρία στοιχήματος

Έχετε απορίες για το πώς παίζετε στοίχημα στο ίντερνετ, για το σύστημα Fibonacci ή δεν ξέρετε τι είναι η γκανιότα; Στο Betting School θα βρείτε την πιο ψαγμένη στοιχηματική θεωρία και θα εμπλουτίσετε τις στοιχηματικές γνώσεις σας.
Licensed bookmakers

Στοιχηματικές με Bonus Εγγραφής

Όλα τα προγράμματα των στοιχηματικών sites συγκεντρωμένα στη σελίδα Bet Bonus. Ποιοί bookmakers δίνουν πριμ εγγραφής με ηλεκτρονικά πορτοφόλια και ποιοί διαθέτουν Loyalty πρόγραμμα, 0% γκανιότα ή προσφορές moneyback.