
Το μεγάλο κενό έχουν εκμεταλλευθεί οι Ασιατικές πλατφόρμες. Εξ'αρχής υπήρχε μεγάλη δυσπιστία απέναντι τους, όμως η Πρέμιερ Λιγκ κάνει θαύματα..Αρκετές πλατφόρμες είδαν την επιχειρηματική ευκαιρία και μέσω διαφήμισης και χορηγιών, απέκτησαν κύρος και πελατολόγιο. Tεράστιο κέρδος όμως είχαν και οι μικρομεσαίες ομάδες της Πρέμιερ ή της Τσάμπιονσιπ που δύσκολα θα έβρισκαν σπόνσορες με τόσο συμφέρουσες οικονομικές προσφορές. Ας θυμηθούμε κάποιες εκ των διαφημίσεων στις εμφανίσεις των ομάδων (σίγουρα κάποια θα μου διαφεύγει): Sbobet: Kάρντιφ, Γουεστ Χαμ Μansion88: Tότεναμ 188bet: Mπόλτον, Γουϊγκαν 888: Μίντλεσμπρο (και Σεβίλη στην Ισπανία) 12bet: Γουϊγκαν 32red: Άστον Βίλα, Σουόνσι 138: Γουότφορντ (από τη νέα σεζόν) Dafabet: Aστον Βίλα (από τη νέα σεζόν) Fun88: Mπέρνλι Εκτός των διαφημίσεων στις αγωνιστικές εμφανίσεις των ομάδων, πολλές πλατφόρμες έχουν χορηγίες σε γήπεδα, ή χαρακτηρίζονται ως επίσημα αναγνωρισμένοι "στοιχηματικοί" συνεργάτες παγκοσμίως ή στην Ασιατική αγορά, εκμεταλλευόμενες τη φρενίτιδα των Ασιατών φιλάθλων για τη στρογγυλή "θεά"και το τζόγο.
Χαρακτηριστικό το παράδειγμα της άγνωστης στο ευρύ κοινό TLC88 που πλέον είναι ο επίσημος "Ασιάτης μπουκ" της Σάντερλαντ ή της Fun88 που σε συνεργασία με την Τότεναμ, λάνσαραν το Ηotsur88 (ναι καλά διαβάσατε!), μία ιστοσελίδα με παιχνίδια στην οποία τα μέλη μπορούν να παίζουν με χρήματα ή δωρεάν μεταξύ τους. Ας περάσουμε όμως και στο ουσιαστικό μέρος. Οι περισσότερες Ασιατικές πλατφόρμες έχουν προσαρμόσει την ιστοσελίδα τους προσφέροντας τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέξει μεταξύ της κλασσικής "ευρωπαϊκης" ή ασιατικής έκδοσης. Έχουν συνήθως χαμηλότερη γκανιότα, προσφέρουν μεγαλύτερα όρια πονταρίσματος και ορισμένες είναι φιλικές προς τους arbers. Το μη στοιχηματικό μέρος όμως θεωρώ ότι είναι το πιο σημαντικό. ΣΕΒΟΝΤΑΙ τους πελάτες τους. Μπορεί η τηλεφωνική επικοινωνία να κοστίζει, όμως προσφέρουν 24ωρη, ταχύτατη, υποστήριξη μέσω live chat και email. Όσον αφορά τις αναλήψεις, εντός ολίγων ωρών (με πορτοφόλια), τα χρήματα βρίσκονται στα χέρια των παικτών. Κλείνοντας, να αναφέρω ότι το 2015 θεωρείται ως χρονιά ορόσημο για τον κλάδο. Σύμφωνα με τις προβλέψεις, οι χρήστες από κινητά και τάμπλετς θα ξεπεράσουν αυτούς των υπολογιστών, το στοιχηματικό κομμάτι θα περάσει στους Ασιάτες και το gaming, τεχνικό στους Ευρωπαίους. Θεωρώ ότι η τελευταία πρόβλεψη είναι ίσως υπεραισιόδοξη όμως κάθε άλλο παρά παράλογη. Αναλογιστείτε ότι οι ευρωπαϊκές πλατφόρμες αντλούν πλέον πελάτες σχέδον αποκλειστικά μέσω μάρκετινγκ. Μπόνους (ας μην αναφερθούμε στους όρους), προσφορές, τηλεοπτικές διαφημίσεις, ενώ οι ασιατικές λειτουργούν καθαρά ως παραδοσιακοί μπουκμέϊκερς στοχεύοντας στο ποιοτικό προϊον τους. Σκεφτείτε πως θα αλλάξει η αγορά αν ο Ασιάτης αντιληφθεί την αξία του μάρκετινγκ, προσφέρει ανταγωνιστικά μπόνους σε νέους πελάτες, έχοντας και 5 χρόνια παρουσίας στην "πλάτη". Fox ΥΓ: Eλπίζω να σας άρεσε το άρθρο. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα που έχω γράψει σε αυτή τη σελίδα. Ο τίτλος του επόμενου θα είναι: "Πόσο σημαντική είναι η γκανιότα; Αλήθειες και ψέματα". Την ιδέα μου την έδωσε ένας φίλος.
Μπορείτε να μου στείλετε και τις δικές σας προτάσεις στο contact@foxbet.gr.
21+ |Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα
21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 1114 | Υπεύθυνο Παιχνίδι